Jump to content

gta 4 draait niet goed


yosata

Recommended Posts

Krijg morgen GTA IV :eten: op mijn pc

marr...

Ik weet niet of mijn grafische kaart dit aankan... Canyourunit.com zegt van wel, is dat te betrouwen?

Mijn grafische kaar is een ATI radeon HD 2400 pro 128 mb.

In mijn bios heb ik iets van grafisch geheugen aangepast van 128mb naar 256mb, help dit?

Mijn windows prestatie-index score is sinds ik dit gewijzigd heb veranderd van 3.7 naar 4.1 :bonk:

Kan ik gta IV vlot spele?

Als ik jou was zou ik even wachten omdat er nu zoals je in topics leest problemen zijn met de videokaarten.

Ik zou wachten tot de patch er is en dan pas kopen , het voordeel is dan stel dat het niet werkt dat je dan toch geld hebt bespaard ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • korner

    4

  • paultje94

    4

  • Utopia

    3

  • nexusthegreat

    3

Krijg morgen GTA IV :eten: op mijn pc

marr...

Ik weet niet of mijn grafische kaart dit aankan... Canyourunit.com zegt van wel, is dat te betrouwen?

Mijn grafische kaar is een ATI radeon HD 2400 pro 128 mb.

In mijn bios heb ik iets van grafisch geheugen aangepast van 128mb naar 256mb, help dit?

Mijn windows prestatie-index score is sinds ik dit gewijzigd heb veranderd van 3.7 naar 4.1 :bonk:

Kan ik gta IV vlot spele?

Als ik jou was zou ik even wachten omdat er nu zoals je in topics leest problemen zijn met de videokaarten.

Ik zou wachten tot de patch er is en dan pas kopen , het voordeel is dan stel dat het niet werkt dat je dan toch geld hebt bespaard ;)

Bedankt _O_

Link to comment
Delen op andere websites

GTA-4 is totaal onspeelbaar op de meeste PC's zie alle andere buitenlandse GTA forums. Het spel is gewoon geported van de xbox af naar de PC zonder enige vorm van testen o.i.d. Zelf kan ik alle spellen draaien op de hoogste settings maar deze game slaat echt alles. Auto's die geen wielen hebben, Metro's en lantaren palen die door de lucht zweven er klopt echt geen bal van. Op de aller laagste instelling 800x600 wil het nog een beetje draaien maar na verloop van tijd verdwijnen alle textures en wordt het beeld blauw. De helpdesk van Take2 waar Rockstar onder valt kon mij ook geen oplossing meer geven omdat ik gewoon een systeem heb staan zoals zovele mensen die het gewoon moet kunnen draaien. Omdat ik dit zo ongeveer een beetje zat begin te worden heb ik hem gevraagd hoe ofdat ik mijn geld terug kan krijgen immers de verpakking is open gemaakt dus ook geen geld terug bij de meeste winkels. Hij adviseerde mij om contact op te gaan nemen met het hoofdkantoor van Take2 in Nederland te bereiken via Telefoonnummer: 076 - 5481350 Volgende week ga ik dit dan ook doen en ben benieuwd wat de reactie daarvan zal zijn. GTA-4 is een game die nooit had mogen uitkomen in deze staat het is gewoon niet af en zit nog volledig in de beta test versie. Jammer maar helaas hier houd voor mij de reeks GTA Spellen op ik ben dit echt zat en dan heb ik het nog niet eens gehad over die WindowsLive en Social Club troep. Bedankt Rockstar namens vele PC Gamers........;-(

Een teleurgestelde GTA Fan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
GTA-4 is totaal onspeelbaar op de meeste PC's zie alle andere buitenlandse GTA forums. Het spel is gewoon geported van de xbox af naar de PC zonder enige vorm van testen o.i.d. Zelf kan ik alle spellen draaien op de hoogste settings maar deze game slaat echt alles. Auto's die geen wielen hebben, Metro's en lantaren palen die door de lucht zweven er klopt echt geen bal van. Op de aller laagste instelling 800x600 wil het nog een beetje draaien maar na verloop van tijd verdwijnen alle textures en wordt het beeld blauw. De helpdesk van Take2 waar Rockstar onder valt kon mij ook geen oplossing meer geven omdat ik gewoon een systeem heb staan zoals zovele mensen die het gewoon moet kunnen draaien. Omdat ik dit zo ongeveer een beetje zat begin te worden heb ik hem gevraagd hoe ofdat ik mijn geld terug kan krijgen immers de verpakking is open gemaakt dus ook geen geld terug bij de meeste winkels. Hij adviseerde mij om contact op te gaan nemen met het hoofdkantoor van Take2 in Nederland te bereiken via Telefoonnummer: 076 - 5481350 Volgende week ga ik dit dan ook doen en ben benieuwd wat de reactie daarvan zal zijn. GTA-4 is een game die nooit had mogen uitkomen in deze staat het is gewoon niet af en zit nog volledig in de beta test versie. Jammer maar helaas hier houd voor mij de reeks GTA Spellen op ik ben dit echt zat en dan heb ik het nog niet eens gehad over die WindowsLive en Social Club troep. Bedankt Rockstar namens vele PC Gamers........;-(

Een teleurgestelde GTA Fan.

ik ben het echt helemaal met jouw eens, maar ik vraag me af of het wel 100% r* schuld is, ik denk dat microsoft er meer schuld aan heeft, die wou het spel zsm hebben, waardoor het een verneukt spel werd, de eerste patch was ook wel heel erg snel klaar...(de dag na uitgave)

anyway, voor r* is dit gewoon uithuilen en opnieuw beginnen, dit spel is gewoon een uber fail en ik hoop dat r* van deze GFWL buulshit heeft geleert. Dat de game voor geen meter loopt komt eerder door GFWL dan de game zelf, zo loopt bij mij Juiced 2 ook voor geen meter, en je raad het al, dat is een GFWL game.

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

Bedankt Rockstar namens vele PC Gamers........;-(

In ieder geval niet namens mij, want bij mij loopt het spel prima. En ik heb niet het beste systeem in de wereld, maar toch krijg ik het voor mekaar om op medium met de textures op low rond de 25 fps te krijgen, outdoor wel te verstaan. Soms framedrops maar dat komt niet erg vaak voor... En dat met een 8800GT 512mb, 2 gig intern en een AMD Athlon 64 X2 4200+ 2,2Ghz.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gta4 deze week bij de mediamarkt gekocht voor 37.99. Ik installeer het spel, installeer de nodige patches en drivers en begin dan vol verwachting aan het spel. Gaat de eerste minuten goed, maar daarna begint het beeld te schudden. Ik surfe over het net om een oplossing te vinden, lees ik op verschillende plaatsen dat deze verschijnselen alleen voorkomen bij illegale versies. Nou dat klopt dus niet, heb um heel legaal bij de mediamarkt gekocht. Ik baal als een stekker, kan nergens een oplossing vinden. Wie kan mij helpen????

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gta4 deze week bij de mediamarkt gekocht voor 37.99. Ik installeer het spel, installeer de nodige patches en drivers en begin dan vol verwachting aan het spel. Gaat de eerste minuten goed, maar daarna begint het beeld te schudden. Ik surfe over het net om een oplossing te vinden, lees ik op verschillende plaatsen dat deze verschijnselen alleen voorkomen bij illegale versies. Nou dat klopt dus niet, heb um heel legaal bij de mediamarkt gekocht. Ik baal als een stekker, kan nergens een oplossing vinden. Wie kan mij helpen????

Begrijp id dat dit vaker voor komt. Heb zelf niet dit probleem maar heb je zowel windows live als rockstar socialclub geinstaleerd? i.v.m. registreren nml.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...