Jump to content

Patch GTA IV


Visser23

Recommended Posts

1680x1050

All high mode en

View distance: 25

Detail distance: 40

Vehicle density: 40

Shadow density: 6

lekker soepel met mijn 280GTX met 700mhz, toch when ik to menu ga om bekijken enz dan plots crash..

na reboot, steeds crash, 2dagen tzelfde.. ook bugs bij menu

hoe irritant :duh: en patch come on!

Bewerkt: door TQMA
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, de specs voor GTA IV zijn wel heel erg hoog.

En veel computers redden het echt niet, wat dacht je van iemand rond de 10, eigen computertje (Intel Dual Core @ 1,8ghz ofzo:P) , dikke fan van GTA IV - net zoals veel mensen van die leeftijd en ouder - die kunnen niet eens spelen.

Deze versie van GTA is echt gericht op de die hard gamers volgens mij en niet op de normale hobby gamers met een redelijke PC.

Dit slaat echt TOTAAL nergens op Rockstars...

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, de specs voor GTA IV zijn wel heel erg hoog.

En veel computers redden het echt niet, wat dacht je van iemand rond de 10, eigen computertje (Intel Dual Core @ 1,8ghz ofzo:P) , dikke fan van GTA IV - net zoals veel mensen van die leeftijd en ouder - die kunnen niet eens spelen.

Deze versie van GTA is echt gericht op de die hard gamers volgens mij en niet op de normale hobby gamers met een redelijke PC.

Dit slaat echt TOTAAL nergens op Rockstars...

Groot gelijk. Of de student die 14 jaar is en een pc wil om huiswerk op te maken, en GTA al wel eens gespeeld had op een xbox 360? Die kan gerust nog een 3.0Ghz pentium 4 hebben... en een 128mb grafische kaart - budgetvriendelijk voor slechts 200 euro ofzo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij loopt ie gewoon soepel met:

Reso op 1680x1050

Textures op medium

Render quality op highest

View distance 33

Detail distance 65

Vehicle density 60

Shadow density 16

Systeem onderdelen die belangrijk zijn:

Q9550 2,83 ghz

4GB dualchannel op 800 mhz cl4

HD4850 512MB

Het enige waar ik last van heb is dat textures niet optijd laden en heel soms dat ie stukken niet laad.

Edit: bij het 2e grote eiland in het midden heb ik er wel veel last van en word het irritand.

Bewerkt: door Dead-Dodo
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, de specs voor GTA IV zijn wel heel erg hoog.

En veel computers redden het echt niet, wat dacht je van iemand rond de 10, eigen computertje (Intel Dual Core @ 1,8ghz ofzo:P) , dikke fan van GTA IV - net zoals veel mensen van die leeftijd en ouder - die kunnen niet eens spelen.

Deze versie van GTA is echt gericht op de die hard gamers volgens mij en niet op de normale hobby gamers met een redelijke PC.

Dit slaat echt TOTAAL nergens op Rockstars...

Ik snap deze reactie niet.

Ik vat het op als een belediging.

Ik heb Intel Dual core 1.8 GHz.

Maar wat wil je daarmee zeggen?

Link to comment
Delen op andere websites

als ik de missie 'bull in a china shop' van vlad start valt het spel altijd uit en krijg ik het bericht 'GTA IV werkt niet meer'. is er iemand die dit probleem ook heeft en al heeft kunnen oplossen? dit is echt enorm vervelend!

ik hoop dat het op te lossen is :s

Link to comment
Delen op andere websites

Heb hier ook al veel last van lags

kom niet hoger dan 25 fps.

en als ik buiten bent zit ik al weer tussen de 10 a 15 fps.. wat dus helemaal nergens op slaat.

Zware fail dit van Rockstar, ik hoop dat de patch het echt beter maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een ATI 4850, maar ik heb geen last van crashes. Het onderzoek klopt dus niet helemaal. Maar ik kan hem niet echt hoog instellen. Alles net wat boven medium. Een super frame rate heb ik ook niet.

Maar nog geen één foutmelding gehad de afgelopen 2 dagen!

Link to comment
Delen op andere websites

Op welk besturing systeem speel je het spel en wat van processor enzo heb je?

Bij vista 64bit heb je een memory leak waarbij je naar een paar uur spelen erg last krijgt van missende textures(is bij mij zo.)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...