a7xGTA Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Hallo. ik heb gisteravond Gta IV gekocht en bij het installeren zag er iets al niet heel goed uit... Namelijk: als je Disc 1 erin stopt komt er een vrij vaag beeld inzicht met chineese tekens of iets dergelijks en met 2 buttons : een totaal lege en eentje met een paar rare tekentjes... dus ik klikte op de lege en toen begon de installatie alles ging goed, en zelfs het spel werkte dacht ik... bij het voorfilmpje The Bellic Cousin hapert het beeld steeds een beetje ik dacht dat het gewoon door het laden kwam maar toen de game zegmaar echt begon liep hij vast toen ik een bochtje maakte met de auto... dus ik gewoon reageren: kan wel... dat heeft mijn pc wel is vaker namelijk dus afsluiten en opnieuw proberen. na 5x proberen en het zelfde probleem ben ik ermee gestopt en heb ik de hele game en alles erbij af gegooit dacht ik... Rockstar Games Social Club staat er nog op... dus ik stopte vandaag Disc1 erin om opnieuw te installeren en ik krijg hetzelfde scherm als gister maar als ik op een van de 2 buttons klik gebeurt er totaal NIKS en Social Club doet het ook niet ik moet inloggen maar ik kan niet inloggen omdat mijn internet verbinding niet goed schijnt te zijn... alles nagekeken maar alles klopt dus nog een paar keer proberen maar het klopt gewoon niet ik kan niet eerst krijg ik dit bericht: You are not currently connected to the internet. An active internet connection is required to access online multiplayer and video uploading to Social Club TV en dan klik op OK en dan krijg ik het volgende bericht: Application Failed to Lanch. the application you are attempting to lauch failed to start. This Could be the result of it being blocked by windows parental controls/familiy safety. Please make sure you have acces to the application before trying to launch it, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support] dan klik je weer op OK om vervolgens OFFLINE te gaan spelen en dan krijg je alles weer opnieuw... ik weet niet wat ik er mee moet ik heb het zovaak geprobeerd... iemand misschien een oplossing of weet wat ik moet doen HELP??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) Hallo.ik heb gisteravond Gta IV gekocht en bij het installeren zag er iets al niet heel goed uit... Namelijk: als je Disc 1 erin stopt komt er een vrij vaag beeld inzicht met chineese tekens of iets dergelijks en met 2 buttons : een totaal lege en eentje met een paar rare tekentjes... dus ik klikte op de lege en toen begon de installatie alles ging goed, en zelfs het spel werkte dacht ik... bij het voorfilmpje The Bellic Cousin hapert het beeld steeds een beetje ik dacht dat het gewoon door het laden kwam maar toen de game zegmaar echt begon liep hij vast toen ik een bochtje maakte met de auto... dus ik gewoon reageren: kan wel... dat heeft mijn pc wel is vaker namelijk dus afsluiten en opnieuw proberen. na 5x proberen en het zelfde probleem ben ik ermee gestopt en heb ik de hele game en alles erbij af gegooit dacht ik... Rockstar Games Social Club staat er nog op... dus ik stopte vandaag Disc1 erin om opnieuw te installeren en ik krijg hetzelfde scherm als gister maar als ik op een van de 2 buttons klik gebeurt er totaal NIKS en Social Club doet het ook niet ik moet inloggen maar ik kan niet inloggen omdat mijn internet verbinding niet goed schijnt te zijn... alles nagekeken maar alles klopt dus nog een paar keer proberen maar het klopt gewoon niet ik kan niet eerst krijg ik dit bericht: You are not currently connected to the internet. An active internet connection is required to access online multiplayer and video uploading to Social Club TV en dan klik op OK en dan krijg ik het volgende bericht: Application Failed to Lanch. the application you are attempting to lauch failed to start. This Could be the result of it being blocked by windows parental controls/familiy safety. Please make sure you have acces to the application before trying to launch it, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support] dan klik je weer op OK om vervolgens OFFLINE te gaan spelen en dan krijg je alles weer opnieuw... ik weet niet wat ik er mee moet ik heb het zovaak geprobeerd... iemand misschien een oplossing of weet wat ik moet doen HELP??? Ik kom ook niet in de offline mode: http://img217.imageshack.us/my.php?image=error2ba9.jpg Echt vervelend. Bewerkt: 3 december 2008 door Thijs1005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morbieson Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 ik kom ook nog op social club wel op offline en jemig wat sleurpt gta IV veel geheugen ... hoe kom ik online .. ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 ik kom ook nog op social club wel op offline en jemig wat sleurpt gta IV veel geheugen ...hoe kom ik online .. ? Hoe kan je dan offline komen? want ik krijg een error:S 2: http://img217.imageshack.us/my.php?image=error2ba9.jpg Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Indien je McAfee Virusscanner gebruikt dien je op het V'tje rechts onderin het systeemvak met de rechter muisknop te klikken. Daarna kies je daar Virusscan-Console. Hierna dien je toegangsbeveiliging te configureren. Indien je niet weet hoe dit moet kan je hulp vragen aan je systeembeheerder/computerman of wie dat ding ook heeft geïnstalleerd. Je zou ook tijdens het spelen van GTA4 tijdelijk toegangsbeveiliging uit kunnen zetten. Zolang je de Scanner bij toegang maar aan laat zit je nog redelijk veilig op je PC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
a7xGTA Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 ik kom ook nog op social club wel op offline en jemig wat sleurpt gta IV veel geheugen ...hoe kom ik online .. ? ik kom wel offline maar niet online en dus kan ik mn game niet starten... en mn pc blijft wel gewoon normaal met gta verder geen problemen alleen het opstarten dat kan alleen als je online bent en dat lukt me niet hetzelfde als jij iemand een idee?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Indien je McAfee Virusscanner gebruikt dien je op het V'tje rechts onderin het systeemvak met de rechter muisknop te klikken. Daarna kies je daar Virusscan-Console. Hierna dien je toegangsbeveiliging te configureren.Indien je niet weet hoe dit moet kan je hulp vragen aan je systeembeheerder/computerman of wie dat ding ook heeft geïnstalleerd. Je zou ook tijdens het spelen van GTA4 tijdelijk toegangsbeveiliging uit kunnen zetten. Zolang je de Scanner bij toegang maar aan laat zit je nog redelijk veilig op je PC. Ik heb NOD32. Blijf error houden en kan niet inloggen in socialclub:S Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morbieson Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 toen ik gta iv instaleerde gaf ed auto run ook allemaal onbekende tekens :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 toen ik gta iv instaleerde gaf ed auto run ook allemaal onbekende tekens :S Dat heeft iedereen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
a7xGTA Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 toen ik gta iv instaleerde gaf ed auto run ook allemaal onbekende tekens :S Dat heeft iedereen! de hele game klopt dus eigenlijk bij iedereen niet... als het aan mij ligt moet het toch gewoon goed zijn VANAF HET BEGIN TOT HET EINDE... dit is gewoon een stomme fout van Rockstar en ik heb alles geprobeerd ik kan btw geen klein Vtje vinden bij McAfee... hij is ondertussen wel scan aan t doen... maar ik kan nog niet inloggen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.