Jump to content

Gta IV - werkt TRAAAG :(


bruindebeer1

Recommended Posts

Yoo iedereen

Ik heb vandaag gta IV gekocht , na een lange installatie , eindelijk hem opstarten :D , toen kwam ik snel tot de beseffing dat het filmpje happerde , ik bleef moed hebben ^_^ , éénmaal wnr het spel start , het werkt wel maar het hapert en is super traag :duh: .

Heb dan via zo'n site , waar je je pc kan testen voor zo'n spelleke te testen ...(gevonden die link op dit forum)

CPU

Minimum: Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz

You Have: 2 processors running - Intel® Pentium® 4 CPU 3.20GHz FAIL: Sorry, your CPU does not meet this minimum requirement. It may be time to purchase a more powerful computer to make your life easier. Click the 'We Recommend' button to discover how you can.

-------

Weet er iemand wat ik kan doen ?

Ik overigens straks achter 2 gb extra ram dan zit ik aan 3.5 gb ram.

Dikke rip tot nu toe van rockstargames

Alvast bedankt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet een betere processor kopen aangezien jou processor de snelheid van GTA IV niet aan kan.

Ahn , is dit duur ?

+ , mijn videokaart is één maand out en de grapichs ziet er ook zwaar slecht uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet een betere processor kopen aangezien jou processor de snelheid van GTA IV niet aan kan.

Ahn , is dit duur ?

+ , mijn videokaart is één maand out en de grapichs ziet er ook zwaar slecht uit.

Een processor kan redelijk duur zijn als je een goeie wilt, en je grafische kaart voldoet misschien ook niet aan de eisen?

Link to comment
Delen op andere websites

"You Have: 2 processors running - Intel® Pentium® 4 CPU 3.20GHz FAIL: Sorry, your CPU does not meet this minimum requirement. It may be time to purchase a more powerful computer to make your life easier. Click the 'We Recommend' button to discover how you can. "

Dit zegt al genoeg. Je moet een betere computer kopen om het spel aan te kunnen. Klik op "We Recommend" om erachter te komen wat je kan doen. Klik daarop en vertaal het met een vertaalmachine als je niet zo goed engels kan.

Btw: Wat is het max aantal RAM dat je computer kan hebben? Als dat 2GB is en je stop er 3,5 in, dan gebruikt je computer maar 2GB. Dan heb je 1,5 GB voor niks. Denk daar wel om.

Can You Run It? Voer GTA IV in bij product, en druk op Can You Run it?

Dan zie je wat er allemaal mis is. Klik dan op "We Recommend" als je daar uit kan kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

"You Have: 2 processors running - Intel® Pentium® 4 CPU 3.20GHz FAIL: Sorry, your CPU does not meet this minimum requirement. It may be time to purchase a more powerful computer to make your life easier. Click the 'We Recommend' button to discover how you can. "

Dit zegt al genoeg. Je moet een betere computer kopen om het spel aan te kunnen. Klik op "We Recommend" om erachter te komen wat je kan doen. Klik daarop en vertaal het met een vertaalmachine als je niet zo goed engels kan.

Btw: Wat is het max aantal RAM dat je computer kan hebben? Als dat 2GB is en je stop er 3,5 in, dan gebruikt je computer maar 2GB. Dan heb je 1,5 GB voor niks. Denk daar wel om.

Can You Run It? Voer GTA IV in bij product, en druk op Can You Run it?

Dan zie je wat er allemaal mis is. Klik dan op "We Recommend" als je daar uit kan kiezen.

Overal ben ik er mooi door , buiten die processor daar ben ik nipt niet door :(

Als ik druk op ''we recommend'' kom ik op een site waar er pc's te koop zijn...

Kan ik gwn een nieuwe processor in mijn pc'ke stoppen ?

Ik kan 8 gb ram hebben normaal .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een paar koelers in mijn pc , zou het slim zijn van me om mijn processor 30% sneller te laten draaien ? (via de bios)

Overigens snap ik iets niet , ik heb een pentium 4 met 3.2 ghz...Dus je moet persé een pentium dual core hebben als processor voor het spel ?

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen ,

Momenteel heb ik driver geupdate (nvideau 9400 gt) met die nieuwe driver , pc wat opgeschoont .

2 gb ram erbij gestoken , frames per seconde verhoogt naar 100.

Nog steeds hapert het veel :duh:

Nu , het enige wat nog overblijft is de processor dat idd. de traag is :(

Dus mijn vraag is , deze processor : cpu INTEL C2D E2180 2.0 800 1 MB cache

Dit is een duolcore processor dat ik kan kopen voor ruim 78 euro , hoeveel ghz is dit ? En wordt het probleem ermee verholpen ?

Want een processor dat vroeger veel centjes heeft gekost (3.2 ghz) dat eigenlijk nu nog meekan is altijd zond voor weg te gooien.

Dus moet ik het zeker zijn.

Alvast bedankt!

Bewerkt: door bruindebeer1
Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen ,

Momenteel heb ik driver geupdate (nvideau 9400 gt) met die nieuwe driver , pc wat opgeschoont .

2 gb ram erbij gestoken , frames per seconde verhoogt naar 100.

Nog steeds hapert het veel :duh:

Nu , het enige wat nog overblijft is de processor dat idd. de traag is :(

Dus mijn vraag is , deze processor : cpu INTEL C2D E2180 2.0 800 1 MB cache

Dit is een duolcore processor dat ik kan kopen voor ruim 78 euro , hoeveel ghz is dit ? En wordt het probleem ermee verholpen ?

Want een processor dat vroeger veel centjes heeft gekost (3.2 ghz) dat eigenlijk nu nog meekan is altijd zond voor weg te gooien.

Dus moet ik het zeker zijn.

Deze is 2,0 GHZ.

Als ik jou was zou ik voor de AMD Phenom X4 gaan.

http://www.azerty.nl/8-603-71333/processor...phenom-x4-.html

is wel 2x zo duur maar dan heb je ook wat!

Dit is een quadcore processor, quadcore word sterk aangeraden om GTA IV te spelen.

Kijk wel na of deze processor op jouw moederbord past!!

Bewerkt: door RyanEnC
Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen ,

Momenteel heb ik driver geupdate (nvideau 9400 gt) met die nieuwe driver , pc wat opgeschoont .

2 gb ram erbij gestoken , frames per seconde verhoogt naar 100.

Nog steeds hapert het veel :duh:

Nu , het enige wat nog overblijft is de processor dat idd. de traag is :(

Dus mijn vraag is , deze processor : cpu INTEL C2D E2180 2.0 800 1 MB cache

Dit is een duolcore processor dat ik kan kopen voor ruim 78 euro , hoeveel ghz is dit ? En wordt het probleem ermee verholpen ?

Want een processor dat vroeger veel centjes heeft gekost (3.2 ghz) dat eigenlijk nu nog meekan is altijd zond voor weg te gooien.

Dus moet ik het zeker zijn.

Deze is 2,0 GHZ.

Als ik jou was zou ik voor de AMD Phenom X4 gaan.

http://www.azerty.nl/8-603-71333/processor...phenom-x4-.html

is wel 2x zo duur maar dan heb je ook wat!

Dit is een quadcore processor, quadcore word sterk aangeraden om GTA IV te spelen.

Kijk wel na of deze processor op jouw moederbord past!!

Denk na voor je wat zegt aub. Als je alleen GTA IV speelt, word een Quadcore aangeraden, maar als je kijkt naar deze tijd is het zo dat je eigenlijk overloaded bent met een Quadcore omdat vrijwel geen enkel programma dat vereist. Daarnaast moet je geloof ik Vista hebben om het maximum uit je quadcore te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Denk na voor je wat zegt aub. Als je alleen GTA IV speelt, word een Quadcore aangeraden, maar als je kijkt naar deze tijd is het zo dat je eigenlijk overloaded bent met een Quadcore omdat vrijwel geen enkel programma dat vereist. Daarnaast moet je geloof ik Vista hebben om het maximum uit je quadcore te halen.

Geen enkele game vereist een Duo Core. Alle programmas die voor een duo core bestemd zijn werken perfect op een quad.

En Quad Cores zijn de toekomst.

Bewerkt: door RyanEnC
Link to comment
Delen op andere websites

Denk na voor je wat zegt aub. Als je alleen GTA IV speelt, word een Quadcore aangeraden, maar als je kijkt naar deze tijd is het zo dat je eigenlijk overloaded bent met een Quadcore omdat vrijwel geen enkel programma dat vereist. Daarnaast moet je geloof ik Vista hebben om het maximum uit je quadcore te halen.

Geen enkele game vereist een Duo Core. Alle programmas die voor een duo core bestemd zijn werken perfect op een quad.

En Quad Cores zijn de toekomst.

Neen , vandaag is er een nieuwe pc uit gekomen , de 968 core , kost nu zo'n 5000 duizend euro in de winkels ;)

Hij werkt 250x sneller dan de rest....dat is de toekomst ^_^

Ik ga de dualcore nemen , de rest is te duur voor me ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...