Jump to content

Gta IV - werkt TRAAAG :(


bruindebeer1

Recommended Posts

En is die dan voor de goede socket?

Daar zal ik wel naar kijken, anders zit je straks met een cpu waar je niks mee kan.

Hmm...je berichtje snap ik niet .

Mijn moederbord , kan een zwakkere dualcore aan van 2.0 ghz , dus die ga ik nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
lol tegen mij zijken dat ik niks van pc's weet en zelf een topic maken over dat gta traag is op je pc hahahaha :dans: :dans: :dans:

Dude , jij bent echt de zieligste dat ik ken.

1.Ik zeikte niet , ik vertelde de waarheid.

2.Ik zei dat die andere persoon iets meer van pc wist dan jou ;) , dit betekent niet dat jij niet met pc's kan werken.

3.Mijn spel werkt traagjes welja happert , waarom mag ik daarom géén topic aanmaken en vragen wat ik eventueel kan doen voor het te verhelpen ?

4.Je hebt 832 berichten ong. , hoeveel ervan is spam ? , laat aub mijn topic proper.

Link to comment
Delen op andere websites

lol tegen mij zijken dat ik niks van pc's weet en zelf een topic maken over dat gta traag is op je pc hahahaha :dans: :dans: :dans:

Dude , jij bent echt de zieligste dat ik ken.

1.Ik zeikte niet , ik vertelde de waarheid.

2.Ik zei dat die andere persoon iets meer van pc wist dan jou ;) , dit betekent niet dat jij niet met pc's kan werken.

3.Mijn spel werkt traagjes welja happert , waarom mag ik daarom géén topic aanmaken en vragen wat ik eventueel kan doen voor het te verhelpen ?

4.Je hebt 832 berichten ong. , hoeveel ervan is spam ? , laat aub mijn topic proper.

Ik citeer:

Biocount , stop jij ff met te zeveren.

Jouw advies trekt op niks , en ik durf met 100% zekerheid te melden dat jij NIKS afweet van pc's.

En ja ik ben zielig, kom je er nu pas achter! :tu:

Lekker boeiend hoeveel posts ik heb? en wees maar niet bang verder laat ik je topic met rust tenzei je weer iets zegt waar van je zegt dat je het niet hebt gezegt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

lol tegen mij zijken dat ik niks van pc's weet en zelf een topic maken over dat gta traag is op je pc hahahaha :dans: :dans: :dans:

Dude , jij bent echt de zieligste dat ik ken.

1.Ik zeikte niet , ik vertelde de waarheid.

2.Ik zei dat die andere persoon iets meer van pc wist dan jou ;) , dit betekent niet dat jij niet met pc's kan werken.

3.Mijn spel werkt traagjes welja happert , waarom mag ik daarom géén topic aanmaken en vragen wat ik eventueel kan doen voor het te verhelpen ?

4.Je hebt 832 berichten ong. , hoeveel ervan is spam ? , laat aub mijn topic proper.

Ik citeer:

Biocount , stop jij ff met te zeveren.

Jouw advies trekt op niks , en ik durf met 100% zekerheid te melden dat jij NIKS afweet van pc's.

En ja ik ben zielig, kom je er nu pas achter! :tu:

Lekker boeiend hoeveel posts ik heb? en wees maar niet bang verder laat ik je topic met rust tenzei je weer iets zegt waar van je zegt dat je het niet hebt gezegt :puh:

Ochja , je weet idd. niks van pc's dan af.

Voor mij ook goed hoor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...