Jump to content

Social Club niet in loggen

thezodiac

Recommended Posts

Zijn er meer mensen die niet in kunnen loggen op de Rockstar Social Club? Op de website kan ik inloggen maar als ik tijdens het starten van GTA in wil loggen dan zegt hij dat hij niet in kan loggen en dat ik mijn internetverbinding na moet kijken.

Totaal andere vraag... Hoe werkt dat mobieltje? Ik toets op de pijltoets omhoog en dan komt de mobiel half in beeld. Ik zie dus niet alle getallen. Verder kan ik alleen met de pijltjestoetsen selecteren of ik naar de video editor wil of een multiplayer game starten. Ik kan geen nummers bellen (wil ik wel graag kunnen omdat ik de cheats wil gaan gebruiken)

Iemand een idee??

Delen op andere websites

Zijn er meer mensen die niet in kunnen loggen op de Rockstar Social Club? Op de website kan ik inloggen maar als ik tijdens het starten van GTA in wil loggen dan zegt hij dat hij niet in kan loggen en dat ik mijn internetverbinding na moet kijken.

Totaal andere vraag... Hoe werkt dat mobieltje? Ik toets op de pijltoets omhoog en dan komt de mobiel half in beeld. Ik zie dus niet alle getallen. Verder kan ik alleen met de pijltjestoetsen selecteren of ik naar de video editor wil of een multiplayer game starten. Ik kan geen nummers bellen (wil ik wel graag kunnen omdat ik de cheats wil gaan gebruiken)

Iemand een idee??

Ja ik kom er ook niet in lekker kut !!

Delen op andere websites

Jongens laten we even rustig wachten totdat Rockstar Games het probleem heeft opgelost. Dit zal waarschijnlijk te maken hebben met overload, omdat een groot gedeelte van de wereld tegelijkertijd probeert in te loggen en dus een enorme druk op de server zet. Gebruik ook de zoekfunctie, want er zijn veel van dit soort topics.

Delen op andere websites

Iemand een idee??

Om een nummer in te typen en te bellen moet je twee maal met op het pijltje naar boven duwen.

Dan zal de hele telefoon tevoorschijn komen en kan je nummers bellen.

Teruggaan is de backspace toets.

Delen op andere websites

als ik hem opstart met social club krijg ik een mma10 error :duh: kan iemand me helpen

Dat heb ik dus ook.. krijg eerst het rockstar logo en gta iv logo te zien en dan een zwart scherm en even later keert hij terug naar windows en krijg ik die foutmelding... :N

Delen op andere websites

Iemand een idee??

Om een nummer in te typen en te bellen moet je twee maal met op het pijltje naar boven duwen.

Dan zal de hele telefoon tevoorschijn komen en kan je nummers bellen.

Teruggaan is de backspace toets.

Ik snap het echt niet, Ik doe precies wat je zegt maar hij blijft half in beeld. Verder zie ik dus alleen maar video editor en muliplayer game. Hoe krijg ik dat ding aan de praat?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...