Jump to content

gta iv geen goed beeld

Nick-NL-

Recommended Posts

Het ligt volgens mij aan je Videokaart, je Videokaart is niet zo goed om een normaal beeld te hebben. Daar ligt het waarschijnlijk aan! :)

Wow :tu:

Ik krijg juist hetzelfde beeld, ik heb een Nvidia 9500 GS... 512 MB.

Nu, ik ga mijn harde schijf wel eens defragmenteren, 't is lang geleden. Drivers zijn er niet te vinden op de nvidia-site, blijkbaar bestaat mijn videokaart niet :")

Delen op andere websites

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DeadlyDelight

9

• Nick-NL-

7

• PhoenixNL

3

• Thijs1005

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het ligt volgens mij aan je Videokaart, je Videokaart is niet zo goed om een normaal beeld te hebben. Daar ligt het waarschijnlijk aan! :)

Wow :tu:

Ik krijg juist hetzelfde beeld, ik heb een Nvidia 9500 GS... 512 MB.

Nu, ik ga mijn harde schijf wel eens defragmenteren, 't is lang geleden. Drivers zijn er niet te vinden op de nvidia-site, blijkbaar bestaat mijn videokaart niet :")

.... Tuurlijk wel gast!

*zoekt voor Utopia

Ah. je hebt een laptoppie kaart. Dat helpt veel! Zoek daar maar even op!

Sommige mensen snappen echt niet de kracht van goed googlen :S

Delen op andere websites

Als ik gta IV opstart komt er alleen dat rockstar logo en van rockstar north en dan nog het logo van gta IV met dat muziekje en dan is het zwart beeld.

Weet iemand wat ik moet doen?

Sommige zeggen 10tal seconde wachten en dan doet ie t.

Ik weet t niet want bij mij werkt Social Club niet eens:S

Greetz

Delen op andere websites

Als ik gta IV opstart komt er alleen dat rockstar logo en van rockstar north en dan nog het logo van gta IV met dat muziekje en dan is het zwart beeld.

Weet iemand wat ik moet doen?

Wat zijn je specs?

@ Utopia, ander gedeelte van de site geprobeerd? En niet zou chaggie doen zeg :O Ik ben meer chaggie omdat ik het spel nog nie eens heb..

Delen op andere websites

Wat zijn je specs?

@ Utopia, ander gedeelte van de site geprobeerd? En niet zou chaggie doen zeg :O Ik ben meer chaggie omdat ik het spel nog nie eens heb..

ik ben echt razend op Rockstar... mijn excuses, ik heb niets tegen u of iemand anders hier op het forum.

Delen op andere websites

Jap. Patch moet deze week nog komen. Ik heb een maat @ 2K Games, hij zit bij de technical support. Normaal kan ik elke dag wel met hem mailen. Mailde me daarnet> 2500 mails per 5 minuten erbij. Meeste gaan over LAGLAGLAGLAG. Dat dus.

Delen op andere websites

maar wat nu ?

W8ten tot patch

Jap. Defragmenteren duurt ook een tijdje, dus niet zeggen dat je al klaar bent ;) In tussentijd kan je ook een filmpje kijken, suprise maken, gedicht typen, en gta IV aan je rotneefje cadeau doen voor sinterklaas ^^

EDIT!

NIEUWSNIEUWSNIEUWS!

Alleen in save mode werkt het! Ga in save mode en doe defragmentatie en het opnieuw installeren van de drivers. In normale mode kan hij namelijk niet volledig zijn ding doen!

"Okay, here's what I did. It's ALREADY been suggested, but I failed to follow the instructions. Here are the steps!

1) Go to "Add and Remove Programs" and scroll down to the N section. Uninstall all Nvidia drivers (there were two of them on mine. One was "nvidia display driver" and the other was "nvidia performance driver", both of them I had recently installed trying to fix this problem). Make sure they are uninstalled.

2) Download and install driver sweeper: http://www.guru3d.com/category/driversweeper/

3) THIS STEP IS THE MOST IMPORTANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (all the !! marks are because I'm excited this works). You need to restart your computer in SAFE MODE. This doesn't work unless you restart your computer *** in SAFE MODE ***. Usually you do this by pressing F8 when it tells you to about 10-30seconds after you first push the power button to start up your computer.

(After you are logged onto safe mode, it may say "you need to restart to blah de blah de blah about new hardware." Tell it no, you don't have to restart.

4) Now that you are in safe mode and logged onto windows normally, run Driver cleaner. Search for ATI display drivers and Nvidia display drivers. Then hit the "Clean" button. Now close the program and reopen it, and double-check the same steps. Search for ATI and nvidia display drivers, and make sure that none are found. When this is done, restart your computer back into regular XP.

5) After I rebooted into normal mode, I ran driver sweeper a third time just to make sure. It found NO files for ati and nvidia display drivers.

6) Now I installed 180.60 (not 180.70.) Other people installed 180.48 and got it working, others isntalled 180.70 and got it working. Mine worked fine with 180.60. I assume the version of driver you use doesn't matter, so try with whatever you can find for your version of windows.

7) Restart after you have installed the drivers.

8) FLIP OUT when you realize that your textures are showing up again. I almost decapitated myself out of rage, but luckily I got this fixed in the nick of time.

"

Bewerkt: door DeadlyDelight
Delen op andere websites

Heb precies hetzelfde probleem als de screenshot ons laat zien in post 1. Zie het echter niet zitten om bovenstaande 8 stappen uit te voeren, laat het duidelijk zijn dat Rockstar de boel niet op orde heeft. De helft heeft een error, een kwart heeft kut textures en een klein gedeelte is in staat om het spel te spelen. Wachten op een reactie van Rockstar lijkt mij? :duh:

Delen op andere websites

Heb precies hetzelfde probleem als de screenshot ons laat zien in post 1. Zie het echter niet zitten om bovenstaande 8 stappen uit te voeren, laat het duidelijk zijn dat Rockstar de boel niet op orde heeft. De helft heeft een error, een kwart heeft kut textures en een klein gedeelte is in staat om het spel te spelen. Wachten op een reactie van Rockstar lijkt mij? :duh:

Dude, het ligt gewoon aan je drivers ^^ Gewoon dit doen, en hij moet het doen (:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...