Jump to content

gta iv geen goed beeld


Nick-NL-

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DeadlyDelight

    9

  • Nick-NL-

    7

  • PhoenixNL

    3

  • Thijs1005

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dude, het ligt gewoon aan je drivers ^^ Gewoon dit doen, en hij moet het doen (:

Praat er maar lekker op los kerel, dat werkt ook totaal niet mee. De drives bij mij zijn de allernieuwste van de nvidea site. Dusss, en ik heb dezelfde mooie prachtige plaatjes. :) Maar thanks for the good advice.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen Nvidia maar toch een probleem met me ATI HD3650, Spel werkt wel maar dikke Lags, rijd je in je auto, kijk je tegen een gebouw aan, zie je zwarte bewegende vlekken... Ook van iets veraf van een auto voor je, lelijke vlekken, t zal wel aan me videokaart liggen, misschien een patch die ons Helpt! Hope, We Hope

Link to comment
Delen op andere websites

Dude, het ligt gewoon aan je drivers ^^ Gewoon dit doen, en hij moet het doen (:

Praat er maar lekker op los kerel, dat werkt ook totaal niet mee. De drives bij mij zijn de allernieuwste van de nvidea site. Dusss, en ik heb dezelfde mooie prachtige plaatjes. :) Maar thanks for the good advice.

ja same here man ik heb framework geupdate en de nieuwste videodrivers van nvidea voor de 9800gt maar het werkt gewoon niet! alles doet het maar zodra ik ingame kom lijkt alles wel doorzichtig echt nep en heeeeeeeeeeeeeel slecht dat er niet NU al een patch voor is! Zijn echt duizenden die dit gezeik hebben. Belachelijk.. ik pre-order in ieder geval nooit geen rockstar games meer!

Link to comment
Delen op andere websites

Dude, het ligt gewoon aan je drivers ^^ Gewoon dit doen, en hij moet het doen (:

Praat er maar lekker op los kerel, dat werkt ook totaal niet mee. De drives bij mij zijn de allernieuwste van de nvidea site. Dusss, en ik heb dezelfde mooie prachtige plaatjes. :) Maar thanks for the good advice.

ja same here man ik heb framework geupdate en de nieuwste videodrivers van nvidea voor de 9800gt maar het werkt gewoon niet! alles doet het maar zodra ik ingame kom lijkt alles wel doorzichtig echt nep en heeeeeeeeeeeeeel slecht dat er niet NU al een patch voor is! Zijn echt duizenden die dit gezeik hebben. Belachelijk.. ik pre-order in ieder geval nooit geen rockstar games meer!

Voordat ik volgende keer een spel koop, ga ik eerst eens forums af om te kijken of er geen klachten zijn, zoals bij dit spel en dus bij duizenden mensen over de hele wereld.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Dude, het ligt gewoon aan je drivers ^^ Gewoon dit doen, en hij moet het doen (:

Praat er maar lekker op los kerel, dat werkt ook totaal niet mee. De drives bij mij zijn de allernieuwste van de nvidea site. Dusss, en ik heb dezelfde mooie prachtige plaatjes. :) Maar thanks for the good advice.

ja same here man ik heb framework geupdate en de nieuwste videodrivers van nvidea voor de 9800gt maar het werkt gewoon niet! alles doet het maar zodra ik ingame kom lijkt alles wel doorzichtig echt nep en heeeeeeeeeeeeeel slecht dat er niet NU al een patch voor is! Zijn echt duizenden die dit gezeik hebben. Belachelijk.. ik pre-order in ieder geval nooit geen rockstar games meer!

Voordat ik volgende keer een spel koop, ga ik eerst eens forums af om te kijken of er geen klachten zijn, zoals bij dit spel en dus bij duizenden mensen over de hele wereld.

Greetz

Hm. Probeer alleen die stap voor stap troep nog even, en als het dan niet werkt> de patch moet echt snel komen. Give it a week ;):tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hm. Probeer alleen die stap voor stap troep nog even, en als het dan niet werkt> de patch moet echt snel komen. Give it a week ;):tu:

een week vind ik echt niet acceptabel. T is gewoon een port met een wat opgepoetste graphics hier zijn ze tering lang mee bezig geweest en dan komen ze met een product op de markt die gewoon niet af is! Ik een beetje vandaag speciaal thuis blijven zodat ik de post niet zou missen. Meteen installen.. werkt de boel niet.

Wack is t gewoon ik verwacht dat ze uiterlijk morgen een patch vrij geven. Anders neem ik rockstar never nooit meer serieus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen Nvidia maar toch een probleem met me ATI HD3650, Spel werkt wel maar dikke Lags, rijd je in je auto, kijk je tegen een gebouw aan, zie je zwarte bewegende vlekken... Ook van iets veraf van een auto voor je, lelijke vlekken, t zal wel aan me videokaart liggen, misschien een patch die ons Helpt! Hope, We Hope

Hier dezelfde kaart. Dat met die diagonale zwarte strepen heb ik ook, ook op de posters in de save-kamer. Maar zoiets stond wel in de read me file bij known issues (maar wat heb je nou aan een read me file, fixen die shit rockstar!)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist dat mijn pc min of meer hem niet kon draaien maar heb het toch geprobeert. en tot mijn verbazing draaide hij hem wel. Als dit goed is voor me pc is punt 2. maar ik zag dus ook beeld precies hetzelfde als de screen die in de eerste post van het topic staat.

Link to comment
Delen op andere websites

ben toevallig net de drivers aan het instaleren ga kijken of dat werkt en anders ga ik dat defragmenteren is proberen met tuneUp Utilities 2008

Ok, ik duim voor je :) Ik moet zelf nog een extra dagje wachten, broer naar winkel: 'Ja GTA IV heb ik besteld.' 'Mag ik je ID zien' "Je bent nog geen 18' 'Ja maar dat word ik zaterdag!' 'Sorry, ik vind het ook bull-sh*t, maar ik ben gister nog gecontroleerd...' Dus. Dat is dus een extra dagje wachten, dan gaat mijn broer terug met een vriend (die net 1 dag 18 is... :puh: )

Maar dat is toch een advies leeftijd? Volgens mij mag je het spel gewoon kopen hoor. (neem anders gewoon je ouders mee en zeg dat het een brain trainer is)

ik heb een briefje voor mezelf geschreven dan mag het wel.

maar ik heb dat probleem ook 50 euro verspeeld ik leg het wle in de kast wat een flop

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...