Jump to content

rare verschijnselen


fctrick

Recommended Posts

Alles gaat fout hij happert gigantisch terwijl ik wel in de minimale eisen voldoe Als ik bij de eerste missie naar binnen rijd in de garage word de ingang grijs rare vage schaduwen in beeld komen er nog updates en zoja hoe te downloaden en te instaleren

Link to comment
Delen op andere websites

Alles gaat fout hij happert gigantisch terwijl ik wel in de minimale eisen voldoe Als ik bij de eerste missie naar binnen rijd in de garage word de ingang grijs rare vage schaduwen in beeld komen er nog updates en zoja hoe te downloaden en te instaleren

Erg duidelijk :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het handig om je specificaties te plaatsen. Echter raad ik je aan om eens de Systeemeisen te bekijken en te concluderen of je pc wel snel genoeg is. Gta vraagt immers erg veel van je pc.

Ik heb op www.canyourunit.com gekeken en ik voldee aan de eisen van minimaal alleen de serie van mijn videokaart was niet goed maar wel genoeg geheugen dus ? maar komt er nog een update zoja waar kan ik die vinden en waneer komt die uit ??? :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je niet goed beeld krijgt komt door je videokaart en niet door je geheugen. Je zegt dus wel dat je goed geheugen hebt. Maar dat maakt niks uit. Je videokaart is niet goed genoeg. Dus je zal kunnen proberen om updates te installeren. Wat voor een videokaart heb je trouwens? Want met ATI-kaarten werkt GTA IV voorlopig nog niet. Bij een Nvidia Geforce 7 serie of lager zal hij ook nauwelijks kunnen werken. Dus even wat updates installeren die te halen zijn bij www.nvidia.com

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je niet goed beeld krijgt komt door je videokaart en niet door je geheugen. Je zegt dus wel dat je goed geheugen hebt. Maar dat maakt niks uit. Je videokaart is niet goed genoeg. Dus je zal kunnen proberen om updates te installeren. Wat voor een videokaart heb je trouwens? Want met ATI-kaarten werkt GTA IV voorlopig nog niet. Bij een Nvidia Geforce 7 serie of lager zal hij ook nauwelijks kunnen werken. Dus even wat updates installeren die te halen zijn bij www.nvidia.com

Waneer komen dan de updates van gta zelf ?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je niet goed beeld krijgt komt door je videokaart en niet door je geheugen. Je zegt dus wel dat je goed geheugen hebt. Maar dat maakt niks uit. Je videokaart is niet goed genoeg. Dus je zal kunnen proberen om updates te installeren. Wat voor een videokaart heb je trouwens? Want met ATI-kaarten werkt GTA IV voorlopig nog niet. Bij een Nvidia Geforce 7 serie of lager zal hij ook nauwelijks kunnen werken. Dus even wat updates installeren die te halen zijn bij www.nvidia.com

Waneer komen dan de updates van gta zelf ?

Waarschijnlijk zeer snel, aangezien mensen het helemaal niet kunnen spelen en dit slechte reputatie oplevert voor Rockstar. Ik verwacht dat tussen morgen en volgende week woensdag een update gearriveerd is.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je niet goed beeld krijgt komt door je videokaart en niet door je geheugen. Je zegt dus wel dat je goed geheugen hebt. Maar dat maakt niks uit. Je videokaart is niet goed genoeg. Dus je zal kunnen proberen om updates te installeren. Wat voor een videokaart heb je trouwens? Want met ATI-kaarten werkt GTA IV voorlopig nog niet. Bij een Nvidia Geforce 7 serie of lager zal hij ook nauwelijks kunnen werken. Dus even wat updates installeren die te halen zijn bij www.nvidia.com

Waneer komen dan de updates van gta zelf ?

Waarschijnlijk zeer snel, aangezien mensen het helemaal niet kunnen spelen en dit slechte reputatie oplevert voor Rockstar. Ik verwacht dat tussen morgen en volgende week woensdag een update gearriveerd is.

ok mooi :dans: want ik heb hier ook problemen mee :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...