madrofiel Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 hey, ik heb een probleem met dat ik de Datails niet hoger kan zetten... de texture details kunnen niet naar high en de andere opties kunnen op een gegeven moment niet hoger GTA zegt ook dat mijn videokaart geen 1024Mb heeft maar 500Mb, is dit omdat GTA Dual GPU kaartien niet zo leuk vind? ik heb hier wel een oplossing voor gevonden maar wat wel wat graphics bugs geeft. Snelkoppeling -> bij "Doel" -norestrictions erchter zetten. deze optie verwijderd alle resticties van de graphics waardoor je met 500Mb toch alles op High kan zetten. De game loopt hierbij goed en vloeiend ~40Fps maar is niet snel genoeg met laden van de graphics. is er misschien hier al een patch voor gemaakt dat jullie weten? Alvast bedankt. Ronald Mourik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtrNL Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 hey,ik heb een probleem met dat ik de Datails niet hoger kan zetten... de texture details kunnen niet naar high en de andere opties kunnen op een gegeven moment niet hoger GTA zegt ook dat mijn videokaart geen 1024Mb heeft maar 500Mb, is dit omdat GTA Dual GPU kaartien niet zo leuk vind? ik heb hier wel een oplossing voor gevonden maar wat wel wat graphics bugs geeft. Snelkoppeling -> bij "Doel" -norestrictions erchter zetten. deze optie verwijderd alle resticties van de graphics waardoor je met 500Mb toch alles op High kan zetten. De game loopt hierbij goed en vloeiend ~40Fps maar is niet snel genoeg met laden van de graphics. is er misschien hier al een patch voor gemaakt dat jullie weten? Alvast bedankt. Ronald Mourik Zelfde hier, met de zelfde kaart ... Bedankt voor de tip. Hoop op een patch, of ATi HotFix... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adhd1977 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 nou k' heb ook een ATI RADEON Saphirre HD3870 (1024 MB). en het spel ziet bij mij gewoon 995 MB.... en kan alles op high zetten, en alle slider op de helft van de waardes... en ik heb dan een klein beetje lag, maar de game draait als een raket... AMD 5000+ 3 GB DDR2 800.. ATI 3870 (1024 MB) Peace. ADHD1977........... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Waarschijnlijk lost de driver update van ATI die op 10 december uit komt dit probleem op. Hij is vanaf dan te downloaden vanaf http://game.amd.com/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 hey,ik heb een probleem met dat ik de Datails niet hoger kan zetten... de texture details kunnen niet naar high en de andere opties kunnen op een gegeven moment niet hoger GTA zegt ook dat mijn videokaart geen 1024Mb heeft maar 500Mb, is dit omdat GTA Dual GPU kaartien niet zo leuk vind? ik heb hier wel een oplossing voor gevonden maar wat wel wat graphics bugs geeft. Snelkoppeling -> bij "Doel" -norestrictions erchter zetten. deze optie verwijderd alle resticties van de graphics waardoor je met 500Mb toch alles op High kan zetten. De game loopt hierbij goed en vloeiend ~40Fps maar is niet snel genoeg met laden van de graphics. is er misschien hier al een patch voor gemaakt dat jullie weten? Alvast bedankt. Ronald Mourik Snelkoppeling bij wat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.