Jump to content

Mensen met hetzelfde probleem?

sytzedewitte

Recommended Posts

Ik heb GTA IV besteld bij 12game.nl uit school meteen installeren natuurlijk.

Maar wat wel vervelend is is dit:

Ten eerste krijg ik iets in het chinees, maar daar ben ik zelf uitgekomen.

Maar tijdens de installatie moet je een paar keer de cd wisselen.

Aan het einde als je disc 1 weer in de drive moet doen krijg ik een bericht dat het benodigde bestand niet is gevonden.....

Wat er op neer komt dat de installatie niet voltooid kan worden.

Dus mijn vraag: Zijn er meer mensen met dit probleem? Of weet iemand een oplossing?

Delen op andere websites

Ik heb GTA IV besteld bij 12game.nl uit school meteen installeren natuurlijk.

Maar wat wel vervelend is is dit:

Ten eerste krijg ik iets in het chinees, maar daar ben ik zelf uitgekomen.

Maar tijdens de installatie moet je een paar keer de cd wisselen.

Aan het einde als je disc 1 weer in de drive moet doen krijg ik een bericht dat het benodigde bestand niet is gevonden.....

Wat er op neer komt dat de installatie niet voltooid kan worden.

Dus mijn vraag: Zijn er meer mensen met dit probleem? Of weet iemand een oplossing?

Nop , ik heb dit niet gehad...

Dat Chinees heb ik wel gehad ^_^

Delen op andere websites

Ik weet niet precies waar ik dit moet posten, omdat het eigenlijk wel bijna alle topics hier aangaat. Maar dat hij het op de meeste pc's niet doet, zou heel goed kunnen komen door de downloads. Er zijn heel wat downloads al beschikbaar, maar deze zullen allemaal niet werken. Het is niet zo dat ik iedereen hier er nu van beschuldig GTA IV gedownload te hebben. Al weet ik nu al wel dat ik dit soort reacties zal krijgen :7 Ga dus eerst eens voor jezelf na of je PC hem aankan, en vervolgens of je hem wel legaal hebt. Vooral dat laatste ;)

Bewerkt: door Kloep
Delen op andere websites

Heb ik ook gehad sytzedewitte, gewoon even op browse klikken en eens alles in je E://-schijf selecteren (eerst E://, dan E://GTA IV/nog iets, dan E://GTA IV. Klinkt raar, als je niet begrijpt wat ik bedoel, vraag het nog eens xD

Dan terug naar E://GTA IV gaan, dan werkt het.

Delen op andere websites

Ik weet niet precies waar ik dit moet posten, omdat het eigenlijk wel bijna alle topics hier aangaat. Maar dat hij het op de meeste pc's niet doet, zou heel goed kunnen komen door de downloads. Er zijn heel wat downloads al beschikbaar, maar deze zullen allemaal niet werken. Het is niet zo dat ik iedereen hier er nu van beschuldig GTA IV gedownload te hebben. Al weet ik nu al wel dat ik dit soort reacties zal krijgen :7 Ga dus eerst eens voor jezelf na of je PC hem aankan, en vervolgens of je hem wel legaal hebt. Vooral dat laatste ;)

Dit is mijn systeem : http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmpxYZ1lk2Wd/view/

ik heb 2 x een 8800 GT in Sli en 4 gb ram en ga zo door dus dat is ruimvoldoende

En als ik een foto moet maken van men hoesje met m'n handtekening erop zeg het maar.... dan PM ik je wel

NOGMAALS

ik heb zolang gewacht op GTA IV, en ik wil het zo graag spelen.......... hopelijk begrijp je me

Delen op andere websites

Dit is mijn systeem : http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmpxYZ1lk2Wd/view/

ik heb 2 x een 8800 GT in Sli en 4 gb ram en ga zo door dus dat is ruimvoldoende

En als ik een foto moet maken van men hoesje met m'n handtekening erop zeg het maar.... dan PM ik je wel

NOGMAALS

ik heb zolang gewacht op GTA IV, en ik wil het zo graag spelen.......... hopelijk begrijp je me

Die foto is allemaal niet nodig, ik had het niet tegen jouw persoonlijk. Je hoeft mij niks te bewijzen. Het ging mij er meer om dat mensen eerst even gaan nadenken voordat ze hun problemen hier gaan vertellen die momenteel gewoon nog niet op te lossen zijn. (en dan heb ik het over de downloadversie)

Delen op andere websites

waar kan je zo'n patch downloaden ofzo

als die al uit is...

en wat houd dat in...

bij SA en VC nooit gedaan dus... x'D

maar

waar kan je dat downloaden ofzoiets?

De Patch is nog niet uit. Hopelijk wel zo snel mogelijk voor jullie (ik heb hem namelijk niet :puh:)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...