Mayuiong Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Bij mij zaten er allemaal miliscule vlekken op de cd (kreeg ook een foutmelding). Probeer je cd schoon te maken. De vlekken zijn een beetje wit/grijzig en echt heel klein. Reageren
Bijtje Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Dat chinees heb ik ook gehad, gewoon op dat grote vlak klikken waar niks op staat, en dan gaat de installatie gewoon verder en kan je uit engels kiezen Als ik op dat grote vlak klik krijg ik het volgende te zien: Your system is incompatible With%P Please follow link below for more information. Nergens een link te bekennen!!! Reageren
Mayuiong Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Dat chinees heb ik ook gehad, gewoon op dat grote vlak klikken waar niks op staat, en dan gaat de installatie gewoon verder en kan je uit engels kiezen Als ik op dat grote vlak klik krijg ik het volgende te zien: Your system is incompatible With%P Please follow link below for more information. Nergens een link te bekennen!!! Installeer de laaste Service pack Voor windows Vista SP1 Voor windows XP SP3 Voor mij werkte dit bij dit probleem. Reageren
Bijtje Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 (bewerkt) Dat chinees heb ik ook gehad, gewoon op dat grote vlak klikken waar niks op staat, en dan gaat de installatie gewoon verder en kan je uit engels kiezen Als ik op dat grote vlak klik krijg ik het volgende te zien: Your system is incompatible With%P Please follow link below for more information. Nergens een link te bekennen!!! Installeer de laaste Service pack Voor windows Vista SP1 Voor windows XP SP3 Voor mij werkte dit bij dit probleem. Waar vind ik zo`n service pack? (kben niet zo heel erg handig met pc) O, kheb m al gevonden Bewerkt: 4 december 2008 door Bijtje Reageren
Biocount Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Dat chinees heb ik ook gehad, gewoon op dat grote vlak klikken waar niks op staat, en dan gaat de installatie gewoon verder en kan je uit engels kiezen Als ik op dat grote vlak klik krijg ik het volgende te zien: Your system is incompatible With%P Please follow link below for more information. Nergens een link te bekennen!!! Installeer de laaste Service pack Voor windows Vista SP1 Voor windows XP SP3 Voor mij werkte dit bij dit probleem. Waar vind ik zo`n service pack? (kben niet zo heel erg handig met pc) gewoon je windows updaten via je pc.. Reageren
Kloep Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Ik ben benieuwd of er al meer mensen met dit probleem zitten.Dus roept u maar! Dit hele subforum staat vol met mensen met dit soort problemen Reageren
Biocount Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Ik ben benieuwd of er al meer mensen met dit probleem zitten.Dus roept u maar! Dit hele subforum staat vol met mensen met dit soort problemen en als ze allemaal nou is windows updaten dan is minimaal de helft geholpen hiero... Reageren
Mayuiong Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Informatie over Vista SP1 Over SP3 heb ik niks kunnen vinden maar volgensmij is die heel makkelijk via de Windows UPdate te vinden (vista niet) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.