Donald F. Duck Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) Als ik wil gaan installeren krijg ik een error: Your system is incompatible with %P.Please follow the link below for more information. *microsoft logo* Als ik dan op dat logo klik gebeurt er niks. Hoe krijg ik de installatie aan de praat? PS: Dit is in Disc 1, na de Social Club installatie. Edit: Ik had ook nog een foto, dit is hem: Bewerkt: 3 december 2008 door Donald F. Duck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
percy89 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 beste dondald f.fuck Ik heb precies hetzelfde probleem als jou en sommige mensen zeggen dat je dan windows vista service pack 1 moet downloaden dus dat heb ik geprobeerd en dat mislukt ook de hele tijd het zit allemaal lekker mee :9, of je moet als je XP heb service pack 3 downloaden. Ik zou echt geen oplossing meer weten als iemand erachter komt reageer alsjeblieft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Ik heb zelf Vista en ik heb eens geprobeerd om SP1 te installeren maar daar kreeg ik een error, welke het was weet ik niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Utopia Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Dat kreeg ik ook. Heb Service Pack 1 moeten installeren. Ik dacht dat de computerwinkel dat voor mij had gedaan, blijkbaar niet, idioten daar ook... Daarna werkte het voor mij ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VW-Junkos Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Misschien voldoet iets van je pc niet aan de cd die je wilt spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ahbm Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Ik heb GTA IV net binnen. Ook ik krijg dezelfde melding. Daarnaast staan er in het autorunmenu allemaal rare tekens, in plaats van gewoon tekst. Ook bij mij werkt de Microsoft link niet. Weet iemand wat te doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mellieboy Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 dat probleem heb ik ook sp1 al 10 keer proberen te instaleren maar niet gelukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ahbm Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Is het gek als ik mij afvraag wáárom zóveel mensen problemen hebben met het installeren? Is er iemand die het probleem herkent én er een oplossing voor heeft. Is bovenstaande error het gevolg van het niet voldoen aan de minimale systeemeisen, of zoals elders op dit forum werd genoemd het moeten hebben van een zgn. LIVE account o.i.d.? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Mail naar Rockstar gestuurd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
E1prime Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 (bewerkt) Heb net GTA gekregen en had hetzelfde probleem. Ik heb Vista, als ik de compatibiliteitsmodus naar XP zet, werkt het. Rechts klikken op Setup bestand, Properties en dan Compatibility wijzigen. Edit: OK error bij opstarten nu, zal service pack 1 dan maar installeren. Bewerkt: 4 december 2008 door E1prime Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrsab Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Als ik wil gaan installeren krijg ik een error:Your system is incompatible with %P.Please follow the link below for more information. *microsoft logo* Als ik dan op dat logo klik gebeurt er niks. Hoe krijg ik de installatie aan de praat? PS: Dit is in Disc 1, na de Social Club installatie. Edit: Ik had ook nog een foto, dit is hem: ik heb het ook heel raar hij doet het neit maar rockstar culc ... enz wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mike200 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 ik denk dat ik de oplossing heb ik heb pas geleden Gta gekocht en kreeg hem niet geinstalleerd op vista ook al had ik service pack 1 maar volgens mij is dit de oplossing : 1. ga naar deze computer en klik op openen van de Gta 4 schijf 2. ga naar de map Gta 4 3. klik met de rechtermuisknop op setup.exe 4. kies dan eigenschappen en klik op compabiliteit 5. vink het hokje aan onder compatibiliteitsmodus en zorg ervoor dat er windows xp (service pack 2) staat 6. en als laatste klik op toepassen en dan op ok dubbel klik op setup .exe en installeren maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
888 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 ik denk dat ik de oplossing heb ik heb pas geleden Gta gekocht en kreeg hem niet geinstalleerd op vista ook al had ik service pack 1 maar volgens mij is dit de oplossing : 1. ga naar deze computer en klik op openen van de Gta 4 schijf 2. ga naar de map Gta 4 3. klik met de rechtermuisknop op setup.exe 4. kies dan eigenschappen en klik op compabiliteit 5. vink het hokje aan onder compatibiliteitsmodus en zorg ervoor dat er windows xp (service pack 2) staat 6. en als laatste klik op toepassen en dan op ok dubbel klik op setup .exe en installeren maar Hey Mike Ik had ook dit probleem. Bedankt voor de hulp het lukt me nu wel om te installeren heb wel vaker gehad met spellen op Vista dat je die compatibiliteitsmodus moest veranderen nu ook weer dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.