GTA-PSV Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Heey, Ik heb GTA IV zojuist geinstalleerd maar kan geen serial code vinden? Waar staat die ergens, kan hem namelijk niet op mijn cd etc vinden? Bvd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Heey,Ik heb GTA IV zojuist geinstalleerd maar kan geen serial code vinden? Waar staat die ergens, kan hem namelijk niet op mijn cd etc vinden? Bvd. Gedownload? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-PSV Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) Nee. Er staat in de installatie dat ik op het hoesje mijn serial code moet vinden? maar ik zie die nie en die andere die ik krijg bij de installatie klopt niet zegt die.. Bewerkt: 3 december 2008 door GTA-PSV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Als het goed is staat ie achterop het boekje 'On Liberty'. Bij mij staat hij daar... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-PSV Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Als het goed is staat ie achterop het boekje 'On Liberty'. Bij mij staat hij daar... Eej bedankt man. helemaal over het hoofd gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
recromancer Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Als het goed is staat ie achterop het boekje 'On Liberty'. Bij mij staat hij daar... Wou Net Zeggen De Meeste Codes Zitten TegenWoordig In Een Boekje Achterin! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.