ChristiaanB Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Ik helemaal blij eindelijk gta IV in handen hebben dus snel installeren, nou zonder problemen geinstalleerd. Wil ik het spel opstarten staat er ineens "RGSC werkt niet meer".... Weet iemand wat dit inhoud en wat ik eraan kan doen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Ik helemaal blij eindelijk gta IV in handen hebben dus snel installeren, nou zonder problemen geinstalleerd.Wil ik het spel opstarten staat er ineens "RGSC werkt niet meer".... Weet iemand wat dit inhoud en wat ik eraan kan doen? Dat is Rockstar Games Social Club. Heb je als t goed is geïnstalleerd bij het installeren van GTA IV. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ChristiaanB Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Ik helemaal blij eindelijk gta IV in handen hebben dus snel installeren, nou zonder problemen geinstalleerd.Wil ik het spel opstarten staat er ineens "RGSC werkt niet meer".... Weet iemand wat dit inhoud en wat ik eraan kan doen? Dat is Rockstar Games Social Club. Heb je als t goed is geïnstalleerd bij het installeren van GTA IV. Ja ik heb het ingestalleerd en nog krijg ik die error. Ik heb het ook zonder geprobeerd maar dan zegt ie dat het verplicht is om het te installeren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Ik helemaal blij eindelijk gta IV in handen hebben dus snel installeren, nou zonder problemen geinstalleerd.Wil ik het spel opstarten staat er ineens "RGSC werkt niet meer".... Weet iemand wat dit inhoud en wat ik eraan kan doen? Dat is Rockstar Games Social Club. Heb je als t goed is geïnstalleerd bij het installeren van GTA IV. Ja ik heb het ingestalleerd en nog krijg ik die error. Ik heb het ook zonder geprobeerd maar dan zegt ie dat het verplicht is om het te installeren Ik weet het, ik ga GTA IV weer eens deïnstalleren en installeer em weer als t allemaal werkt. Laters Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ChristiaanB Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Ok ik zie dat het probleem bij Rockstar Games Social Club ligt, maar ik weet helaas niet wat ik eraan kan doen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ChristiaanB Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Sluit de topic maar De fout zat in mijn systeem instellingen >>> Door SummerBase: Prima. <<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Ok ik zie dat het probleem bij Rockstar Games Social Club ligt, maar ik weet helaas niet wat ik eraan kan doen wat dan? leg uit! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts