Jump to content

Foutmelding na installatie


GTA-PSV

Recommended Posts

GTA IV heb ik zojuist geinstalleerd. Nu start ik het spel op en krijg ik een scherm met de voorwaarden en ik hoor een geluidje. Dan zie ik ook Rockstar verschijnen. Dan gaat het geluidje langzaam weg en wordt het scherm zwart. Dan krijg ik de volgende foutmelding:

``De instructie op 0x000c9a5ac verwijst naar het geheugen op 0xdddddddd. De lees- of schrijfbewerking (`written`) op het geheugen is mislukt.

Klik op OK om het programma te beëindigen.

Klik op Annuleren om fouten op de sporen in het programma. ``

Iemand weet hoe ik dit kan oplossen???

Link to comment
Delen op andere websites

Altijd eens proberen om de drivers van je videokaart te herinstalleren, of te updaten. En altijd eens proberen het spel opnieuw te installeren. ^^

Mijn PC is een maand oud dus denk dat het weinig nut heeft om die te herinstaleren of te updaten..

Iemand die mij kan helpen??

Edit: Grand Theft Auto IV is vanaf vandaag beschikbaar voor de PC en zorgt nu al voor problemen. De game heeft namelijk vastlopers bij het gebruik van bepaalde grafische kaarten.

Het gaat hier om de merken nVIDIA en ATi Radeon. De website PC Games Hardware heeft de game getest met een ATi Radeon HD 4870 met 1,024 MiByte, HD 4850, HD 3870 en HD 3850. De kaarten zijn twee keer getest op een x48 systeem met Windows Vista 64-bit als besturingssysteem en een Catalyst 8.11 WHQL driver. Elke keer loopt de game vast vanaf het beginscherm.

Volgens de website is Rockstar al druk bezig met een patch of een driver update. We kunnen ons dan ook niet voorstellen dat (toekomstige) consumenten van GTA IV met deze grafische kaarten nog lang met dit problemen te kampen zullen hebben

Bewerkt: door GTA-PSV
Link to comment
Delen op andere websites

Altijd eens proberen om de drivers van je videokaart te herinstalleren, of te updaten. En altijd eens proberen het spel opnieuw te installeren. ^^

Mijn PC is een maand oud dus denk dat het weinig nut heeft om die te herinstaleren of te updaten..

Iemand die mij kan helpen??

Ik had het over je drivers van je videokaart, niet over je PC. Deze kunnen altijd wel eens geüpdatet worden. Verder heb ik het ook over je spel, het kan zijn dat er in de installatie van GTA IV een foutje is gebeurt waardoor het niet goed opstart, het spel herinstalleren kan een oplossing hiervoor zijn.

Heb je een bron van je artikel? En welke videokaart heb jij?

Edit: bron.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Oke.. dan zal ik het maar `even` opnieuw installaren. Ook geeft hij een melding: GTA IV FATAL ERROR : GTA IV FATAL ERROR: MMA10

nVIDIA GeForce 8600 GTS 256 Mb..

nee heb geen bron.. van een ander forum..

Bewerkt: door GTA-PSV
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...