gta master 1 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Hallo, Ik heb laatst voer voor mn PS3 gekocht (Far Cry 2)... Vet gave game, heb inmiddels in de verveeluurtje op school een paar maps getekend in de les... 1 van die maps ben ik nu aan het uitwerken en ik ben best ver...moet alleen nog maar de objecten plaatsen. nu bestaat mijn map onderandere veel uit rivieren, daar moeten dus bruggen overheen..Maar hoe moet dit???? Als ik het eerste brugdeel heb geplaatst wil de tweede er niet aan ''klikken''. Er zijn palen om oder te zetten maar die zijn veel te hoog....Of kun je deze lager maken?? zo ja, HOE??? Alvast heel erg bedankt, GTA Master 1, PS: het is een wonder: vandaag eens een probleem die niet over GTA IV voor de PC gaat . Reageren
VW-Junkos Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 ps3 he? probeer de plijl om hoog en dan x of r1 ofzo weetje, probeer dat samen . Reageren
gta master 1 Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2008 ps3 he? probeer de plijl om hoog en dan x of r1 ofzo weetje, probeer dat samen . ok bedankt...zal het proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.