Donkerekip Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Hallo, dit is mijn eerste post Ik heb een probleem, het lukte mij net om in te loggen in de Social Club, ik sta dan ingelogd en ik druk dan op PLAY. Daarna speelt hij een korte intro van de twee Rockstar logo's (geel en blauw) daarna komt bij mij een tijdje een zwart scherm en daarna crasht IV en ga ik automatisch naar het bureaublad? Ben ik de enige met dit probleem? En hoe kan ik dit misschien oplossen? Bij voorbaat dank Donkerekip Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Precies hetzelfde hier :S Ik word er moe van =( Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 ik ook eerst laten hun ons heel lang wachten dan de xdoos en de play3 en dan is hij eiderluk ey geef hij problemen ik vind als ze hem naar de winkel sturen eerst de game goed maken zonder problemen Reageren
Donkerekip Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Systeemeisen goed? Ja, Windows Vista 32bits 8800GTS met service pack 1 etc etc etc, gewoon een monsterpc Reageren
Forumrunner Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) Mail naar Rockstar gestuurd? Ik word hier zo moe van. Bewerkt: 3 december 2008 door forumrunner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.