Kryziek Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Hallo, Als ik gta opstart dan doet hij niets. Dus als ik op snelkoppeling op bureaublad klik doet hij niets.(ja, dubbelklik) Heeft iemand anders dat ook of weten jullie een oplossing? Dit is een gta forum dus ik hoop van wel! Mvg. Kryziek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Goede systeemeisen? Geregistreerd op social club? Heb je hem überhaupt wel geïnstalleerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Goede systeemeisen? Geregistreerd op social club? Heb je hem überhaupt wel geïnstalleerd? Volgens Canirunit kan hij hem aan. Heb geregistreerd Heb hem geinstalleerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Misschien wil een her-install lukken, want misschien is er wel iets niet goed geïnstalleerd bij de 1e keer. En anders zou ik wachten op een patch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Dan moet ik maar wachten op de patch want heb hem al 3x opnieuw geinstalleerd. Toch bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 ditzelfde probleem heb ik ook. Er gebeurt simpelweg niets, mischien dat het toch aan kinderziektes ligt, want is er hier iemand waarbij GTA IV het wel doet? Je moet voor GTA IV iig internet hebben, Ik heb geen account op social club, en ik heb offline geregisteert, maar ookal klik ik op de GTAIV.exe er gebeurt niets. Kan eimand mij helpen / Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mayuiong Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 (bewerkt) Bij mij werkt het dus ja bij sommige mensen werkt het. Zit nu op 25% Bewerkt: 4 december 2008 door Mayuiong Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Strongbird Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 probeer is als adminstrator vandien vista anders compitabilteits modus veranderen naar iets wil ook nog wel is helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 ditzelfde probleem heb ik ook. Er gebeurt simpelweg niets, mischien dat het toch aan kinderziektes ligt, want is er hier iemand waarbij GTA IV het wel doet?Je moet voor GTA IV iig internet hebben, Ik heb geen account op social club, en ik heb offline geregisteert, maar ookal klik ik op de GTAIV.exe er gebeurt niets. Kan eimand mij helpen / Komen wel eerst het rockstar north logo en het gewone rockstar logo en het logo van gta en is het dan zwart beeld? Want dit heb ik ik zit boven alle minimale systeem eisen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gielewiel Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Ik had het ook eerst maar toen heb ik GTA opgestart vanuit de social club, als je die aanklikt, dan kun je vanuit daar weer op '''play now'' klikken als het goed is....... Machiel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Ik ben eerst naar die Social club dinges geweest die hij ook installeert, en daarmee alles skip gedaan, en ik kon 'm spellen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.