MrM Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 helaas ook bij mij een error, ik heb service pack 3 geinstalleerd enz. het spel start op, ik kan bij graphics de boel aanpassen, tot het groen kleurt. dan klik op start, er komen allemaal gangster plaatjes voorbij , maar dan sluit die ineens af GTA IV FATAL ERROR:RESC10 weet iemand wat ik hier aan kan doen, of wat het betekent? Alvast bedankt Ik zag bij de foutmeldingen deze ook staan, daar staat als optie, ''re-boot'' heeft totaal geen zin. kan iemand aub helpen? ik wil deze game echt kunnen spelen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT4 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Ik keek op rockstargames support daar stond dit: RESC10 Out of video memory Please re-boot your system Probeer anders GTA opnieuw installeren. configruatiescherm > software > GTA verwijderen > put disc 1 erin > volg handleiding... (disc1 > disc2 > disc1) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Aangezien dit een foutmelding is waarbij de videokaart de schuldige zou zijn raad ik je aan om de drivers van je videokaart eens te updaten, of te herinstalleren. Deze kan je gratis downloaden op de site van het bedrijf van je videokaart (wat meestal nVidea.com of ATI.AMD.com is). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrM Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 oke thanks, ik ga me drivers updaten, hopelijk werkt het! is het ook niet een goede optie om eventueel bijv een nieuwe videokaart erin te laten zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nelleke Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 oke thanks, ik ga me drivers updaten, hopelijk werkt het!is het ook niet een goede optie om eventueel bijv een nieuwe videokaart erin te laten zetten? Wij hebben de videokaart geupdate maar hij doet het nog steeds niet . Wij hebben als foutmelding:Fatal error MMA 10 zijn er al nieuwe tips? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 De game heeft niet genoeg videogeheugen tot zijn beschikking.. Koop een nieuwe videokaart of haal je settings omlaag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nelleke Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) De game heeft niet genoeg videogeheugen tot zijn beschikking.. Koop een nieuwe videokaart of haal je settings omlaag. Hoe doe je dat, settings omlaag halen, videokaart is nog niet oud.of bedoel je dat hij te weinig geheugen heeft of iets dergelijks Bewerkt: 3 december 2008 door Nelleke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.