GT4 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Hoevaak kun je GTA IV PC opnieuw installeren? :O Enehmmm, wat als je SERIAL al x gebruikt is voor een installatie dr voor (maar die was bijv mislukt). Kun je die SERIAL nog steeds gebruiken of...? Graag wil ik hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaky Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Als het goed is kun je het onbeperkt aantal keer installeren. De serialcode kan je ook vaker invoeren (zelf getest) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT4 Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Als het goed is kun je het onbeperkt aantal keer installeren. De serialcode kan je ook vaker invoeren (zelf getest) Hoe kan dit?:o Dan kun je toch ook je dvd aan een vriend geven en die installeer het dan en gebruikt dezelfde SERIAL? Dan hoeft hij hem niet meer te kopen... Dus vind het wel raar als je het onbeperkt kunt installeren en serial is altijd geledig :o Graag meer informatie ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Als het goed is kun je het onbeperkt aantal keer installeren. De serialcode kan je ook vaker invoeren (zelf getest) Hoe kan dit?:o Dan kun je toch ook je dvd aan een vriend geven en die installeer het dan en gebruikt dezelfde SERIAL? Dan hoeft hij hem niet meer te kopen... Dus vind het wel raar als je het onbeperkt kunt installeren en serial is altijd geledig :o Graag meer informatie ! Als deze serial maar een beperkt aantal keer geldig zou zijn zou het sterk irritant zijn wanneer je een nieuwe PC aanschaft omdat deze dan niet meer geldig is, of als je op meerdere PC's bij je thuis wilt spelen. Wanneer je de DVD aan je vriend geeft en hij de serial gebruikt zal hij er niet veel mee kunnen doen, omdat hij ook de DVD zelf nodig heeft telkens wanneer hij GTA IV wilt spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Er zijn wel spellen waarbij je maar 5 keer (geloof ik) kunt installeren, maar Rockstar heeft daarvoor niet gekozen. Stel je voor dat je een fan bent die vaak van PC wisselt, die meerdere PC's heeft, etc. Dan moet je hem gewoon meer dan 5x kunnen installeren, als je het mij vraagt. Maar goed, dat is mijn mening. Rockstar heeft er gewoon voor gekozen, meer kunnen wij er ook niet van maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT4 Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Jep dat is waar. Dus je kunt GTA IV onbeperkt installeren + SERIAL onbeperkt gebruiken? ty:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaky Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Als het goed is wel, maar je kunt ALLEEN met Disc 1 spelen, niet met 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) Wat ik heb gehoord, is dat dit niet kan.. Maar goed. Ik heb het spel zelf niet dus ik kan het ook niet echt controleren @Hieronder: Dan heb je hem dus pas twee keer gebruikt? Bewerkt: 3 december 2008 door Kloep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaky Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Ik heb het bij mijn broertje geinstalleerd met dezelfde serialcode Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FIA-corporal Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Ik heb het bij mijn broertje geinstalleerd met dezelfde serialcode Hey even een vraagjes, 1. Kun jij met je broertje samen online spelen? 2. Hoe doe je dat met 1 dvd dan? gewoon de orginele dvd kopieeren en bij hem gebruiken? 3. Werkt online spelen zo ja werkt die 100% goed? Alvast vriendelijk bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Ik heb het bij mijn broertje geinstalleerd met dezelfde serialcode Hey even een vraagjes, 1. Kun jij met je broertje samen online spelen? 2. Hoe doe je dat met 1 dvd dan? gewoon de orginele dvd kopieeren en bij hem gebruiken? 3. Werkt online spelen zo ja werkt die 100% goed? Alvast vriendelijk bedankt Via een Windows Live Account kan je Online spelen, maar niet met zijn broer. Want hij heeft 'm met hetzelfde Serial geïnstalleerd. Dus een soort van illegaale game, snap je? Ik koop een game, zet 'm op internet. Jij download 'm gebruikt de Serial om 'm te installeren. Je kan dan wel SP, maar niet MP spelen. Een CD van de tegenwoordige game's zijn kopieër beveiligd dus moet je het met dezelfde CD doen. Want kopieëren lukt je dan niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FIA-corporal Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Ik heb het bij mijn broertje geinstalleerd met dezelfde serialcode Hey even een vraagjes, 1. Kun jij met je broertje samen online spelen? 2. Hoe doe je dat met 1 dvd dan? gewoon de orginele dvd kopieeren en bij hem gebruiken? 3. Werkt online spelen zo ja werkt die 100% goed? Alvast vriendelijk bedankt Via een Windows Live Account kan je Online spelen, maar niet met zijn broer. Want hij heeft 'm met hetzelfde Serial geïnstalleerd. Dus een soort van illegaale game, snap je? Ik koop een game, zet 'm op internet. Jij download 'm gebruikt de Serial om 'm te installeren. Je kan dan wel SP, maar niet MP spelen. Een CD van de tegenwoordige game's zijn kopieër beveiligd dus moet je het met dezelfde CD doen. Want kopieëren lukt je dan niet. Oke en als ik nou een image maak van me orginele gta 4 spel en ik installeer daarmee en gebruik de zelfde cd key, dan kan je in ieder geval wel sp spelen tog omdat je wel een kopie heb met de bijbehoorende cd key voor de 2de gebruiker dan in huis dus enkel ik speel online hij of zei mag enkel sp spelen dan gr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IfreakV Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 (bewerkt) Volgens R* kun je het spel onbeperkt veel keer installeren... MAARR... om te kunnen spelen heb je de dvd nodig correct me if i'm wrong Bewerkt: 11 december 2008 door IfreakV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KPW Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Met dat "onbeperkt inloggen", willen ze er alleen maar voor zorgen dat ze geen gezeur krijgen. Zie bijv. Spore waarbij ze dit gezeur wel kregen. Het is niet bedoeld om tegelijk te kunnen spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D.B.P.S. Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Kan iemand mij een serial geven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.