Jump to content

Hoevaak kun je GTA IV PC opnieuw installeren?

GT4

Recommended Posts

Het zit zo: als je GTA IV installeert dan moet je de serial invoeren.

Die registreert hij op het internet (of ergens anders, weet niet precies), zodat andere mensen diezelfde serial niet kunnen gebruiken.

Zodra je GTA IV weer deïnstalleerd, delete hij die registratie van waar hij die opgeslagen heeft.

Zo kun je, als je GTA IV weer installeert, de serial weer gebruiken ;).

Delen op andere websites

• 1 year later...

Ik heb GTA IV, nog wel eens opnieuw moeten installeren, maar toen kreeg ik niet dat ik de serial opnieuw moest invoeren. Deze serial blijft dus bewaart bij Games for Windows Live en blijft bij je account. Dus als je op een andere computer bijvoorbeeld weer in zou loggen met hetzelfde account kan dat en krijg je geen bericht dat je een serial in moet voeren, maar als je een nieuw account maakt op GFWL dan zal hij waarschijnlijk niet reageren, omdat deze serial al bij hun opgeslagen staat.

Bewerkt: door pietervandieren
Delen op andere websites

het probleem is echt wel dat je je serial via GFWL maar 1 keer kunt gebruiken, een 2e keer zou hij misschien nog toestaan maar een 3e keer zeker neit meer, zolang je echter gewoon hetzelfde GFWL account blijft behouden is er geen probleem

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...