Gino Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 ik heb een gave skin maar als ik dan een filmpje bekijk is hij nog gwoon die ene met het bloesje enzo :blink: hoe kan ik nou mijn eigen skin in het filmpje ? ( ik heb trouwens ook een hele andere dff player model) hoe moet het oowk daarmee ? Reageren
gtaloser Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Geplaatst: 12 april 2005 over welk flimpje heb je het dat begin filmpje soms? dat blijft altijd zo dat kan je niet verandere Reageren
Jarno Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Geplaatst: 12 april 2005 Gebruik een tool (Zie GTAG DB) die gta3.img kan editen En welk filmpje? Reageren
Gino Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2005 (bewerkt) alle filmpjes :mellow: en wat is GTAG DB ? kan ik die hier ook in de download database downloaden ? Bewerkt: 12 april 2005 door Only_Gino Reageren
Eclipse Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Geplaatst: 12 april 2005 GTA DB is hetzelfde als GTA Download Database Reageren
PatrickW Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Geplaatst: 12 april 2005 ik heb een gave skin maar als ik dan een filmpje bekijk is hij nog gwoon die ene met het bloesje enzo :blink: hoe kan ik nou mijn eigen skin in het filmpje ? ( ik heb trouwens ook een hele andere dff player model) hoe moet het oowk daarmee ? De reden dat je jouw aangepaste model/skin niet in de filmpjes (cut-scenes) ziet, is dat er speciale modellen zijn die voor de cutscenes gebruikt worden. De normale player models zijn; player.dff, player2.dff, player3.dff ...... player12.dff met de bijbehorende TXD files. De modellen die voor de cutscene's gebrukt worden zijn: CSplay.dff, CSplay1.dff, CSplay2.dff ...... CSplay12.dff met bijbehorende TXD files. Om het playermodel inde cutscene's aan te passen, zull je dus ook deze laatste modellen moeten vervangen. Ik weet echter niet of dit zomaar met dezelfde modellen kan, of dat je daarvoor iets speciaals moet doen, maar dat moet je maar even uittesten. over welk flimpje heb je het dat begin filmpje soms? dat blijft altijd zo dat kan je niet verandere Nee hoor, dit zijn geen vooraf opgenomen filmpjes, maar deze worden real-time geanimeerd. Dus als je de ,models die hierin gebruikt worden vervangt in de GTA3.img, dan zal dit in de verschillende filmpjes te zien zijn. Reageren
Gino Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2005 (bewerkt) heel erg bedankt maar een probleeem ... als ik de txd vervang dan krijg ik dat hij helemaal wit is in alle filmpjes heel raar wat moet ik daar tegen doen ? Bewerkt: 13 april 2005 door Only_Gino Reageren
PatrickW Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Geplaatst: 13 april 2005 Hebben de textures is je nieuwe TXD, wel dezelfde namen als de textures in de TXD die je vervangen hebt? Heb je "rebuild archive" gedaan nadat je de TXD file vervangen hebt? Reageren
Gino Geplaatst: 14 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2005 ze hebben dezelfde namen maar rebuild achive ? met TXD vieuwer owww met IMG Tool ? :unsure: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.