PSPfreaky Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Mijn broertje en ik willen allebei GTA IV spelen. Installeren + serialcode lukt. Ik doe CD 1 in mijn driver en mijn broertje CD 2. Ik kan GTA IV spelen met CD 1 en mijn broertje kan het niet met CD 2. Kan ik hier iets tegen doen? (behalve om naar de winkel te gaan en NOG een keer GTA IV te kopen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) Mijn broertje en ik willen allebei GTA IV spelen. Installeren + serialcode lukt.Ik doe CD 1 in mijn driver en mijn broertje CD 2. Ik kan GTA IV spelen met CD 1 en mijn broertje kan het niet met CD 2. Kan ik hier iets tegen doen? (behalve om naar de winkel te gaan en NOG een keer GTA IV te kopen) De enigste legale optie is inderdaad om GTA IV nog een keer te kopen of gewoon af te wisselen en niet allebei op hetzelfde moment spelen. Dit is natuurlijk zo gedaan omdat het anders te makkelijk zou zijn voor illegale praktijken: anders zou je het spel van een vriend kunnen lenen, installeren, teruggeven en ervan kunnen genieten, terwijl je er niets voor betaald hebt. Bewerkt: 3 december 2008 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.