Jump to content

GTA IV BEELD


GT4

Recommended Posts

Hi,

• zien jullie ook soort van blokjes om 't auto heen? en schaduwen en huizen etc. Alles doet het wel, maar is niet zo "super" mooi. Of ligt het alleen aan mijn Videokaart?:s

• Ook het rijden in een auto gaat langzamer dan San andreas :o *ben het niet gewend*

• GTA IV online

Lukt dit al bij iemand? Want ik denk dat niemand kan inloggen :o Het ligt toch aan rockstargames? Of toch alleen aan mij -.-?

Post een reactie ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan online ook niet inlogen want hij geeft steeds een foutmelding na het gta IV logo,ik denk dat die blokjes aan je pc ligt,die blokjes betekenen dat die laden is.

Bewerkt: door Rogier0202
Link to comment
Delen op andere websites

Hi,

• zien jullie ook soort van blokjes om 't auto heen? en schaduwen en huizen etc. Alles doet het wel, maar is niet zo "super" mooi. Of ligt het alleen aan mijn Videokaart?:s

• Ook het rijden in een auto gaat langzamer dan San andreas :o *ben het niet gewend*

• GTA IV online

Lukt dit al bij iemand? Want ik denk dat niemand kan inloggen :o Het ligt toch aan rockstargames? Of toch alleen aan mij

Die blokjes zijn normaal, dit ligt inderdaad ook wat aan je videokaart. Om prachtige graphics te hebben moet je een monstervideokaart hebben, en dit hebben de meeste niet. Maar ook bij de monsterkaarten zullen er zo'n blokjes zijn, als wet het ten minste over dezelfde hebben. Welke videokaart heb je soms?

Het rijden gaat inderdaad wat trager, omdat het realistischer zou zijn. In het begin is dit een hele aanpassing, maar na een paar uurtjes te gamen zal je het gewoon zijn en zal San Andreas raar aanvoelen. ;)

Of het online gaat weet ik niet, maar er zijn alleszins heel veel problemen met GTA IV en Social Club. Rockstar Games zal zo snel mogelijk een patch uitbrengen waarmee dit allemaal zou verholpen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook een vraag.als ik single player doe en mijn spel start,dan bij het filmpie gaat me beeld kniperen van grijs naar zwart,maar hoor wel geluid,en me pc reageert niet meer,ligt dit aan mij videokaart ?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook een vraag.als ik single player doe en mijn spel start,dan bij het filmpie gaat me beeld kniperen van grijs naar zwart,maar hoor wel geluid,en me pc reageert niet meer,ligt dit aan mij videokaart ?

Wat Voor VideoKaart Heb Je ???

Link to comment
Delen op andere websites

waar kan ik dat vinden ?

www.canyourunit.com en doe Gta IV en dan staat er welke video kaart je hebt ,

of

Start->uitvoeren->dxdiag en klik Ja ,-> klik bovenaan op beeldscherm en daar staat het

Bewerkt: door recromancer
Link to comment
Delen op andere websites

waar kan ik dat vinden ?

www.canirunit.com en doe Gta IV en dan staat er welke video kaart je hebt ,

of

Start->uitvoeren->dxdiag en klik Ja ,-> klik bovenaan op beeldscherm en daar staat het

canyourunit.com bedoel je

www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Link to comment
Delen op andere websites

waar kan ik dat vinden ?

www.canirunit.com en doe Gta IV en dan staat er welke video kaart je hebt ,

of

Start->uitvoeren->dxdiag en klik Ja ,-> klik bovenaan op beeldscherm en daar staat het

canyourunit.com bedoel je

www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

ja srry ff foutje

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...