EXIT Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 your system is incompatible whit %P krijg ik net nadat ik op de lange balk heb geklikt bij het venster met de chineese tekentjes. Snap ik niet, (vista computer, nog niet oud, en voldoet ruim aan de systeem eisen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VW-Junkos Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 your system is incompatible whit %P krijg ik net nadat ik op de lange balk heb geklikt bij het venster met de chineese tekentjes. Snap ik niet, (vista computer, nog niet oud, en voldoet ruim aan de systeem eisen) Misschien heb je de taal chinees nodig in je beheer? dat komt meestal linksonderin dat balkje te staan, of je wel of niet hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Gebruik de Zoekfunctie toch, hier bestaat al een topic over. Heb je XP? Zoja, installeer SP3. Heb je Vista? Zoja installeer SP1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Blijkbaar heb je geen Windows Vista. Deze foutmelding krijg je namelijk als je Windows 2003 Server Edition gebruikt. Heb je wel Windows Vista zorg er voor dat je de nieuwste service packs hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 en waar vindt ik die servicepacks? want van die site van microsoft wordt ik nog gekker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spikejoris Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Jup snap er ook geen bal van AUB Help!!!!!!!! Alvast Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 SP1 geinstalleerd en opgelost bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RVDS Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Ik snapde er eerst ook geen flikker van maar SP1 helpt echt ! bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Je moet gewoon naar de microsoft update pagina gaan. In vista kan het via 'start' --> alle progamma's --> windows update Bij xp weet ik niet meer hoe het daar werkte (al een tijd niet meer gehad) Maar via google kanje altijd op de windows update site komen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 je googlt gewoon windows xp service pack 3 NL/ENG ligt eraan welke taal je hebt, en je hebt de zelfde taal nodig als de rest van je windows anders kan je niet installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gerevan Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 je googlt gewoon windows xp service pack 3 NL/ENGligt eraan welke taal je hebt, en je hebt de zelfde taal nodig als de rest van je windows anders kan je niet installeren. HULP ik heb Sp1 maar werkt nog niet moet ik mss sp2 downloade ? Ik heb Vista Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 vista heeft alleen nog maar een Service pack 1 die kun je hier downloaden: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en LET OP: selecteer de juiste taal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gerevan Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 vista heeft alleen nog maar een Service pack 1die kun je hier downloaden: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en LET OP: selecteer de juiste taal. Welke taal ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gerevan Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 vista heeft alleen nog maar een Service pack 1die kun je hier downloaden: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en LET OP: selecteer de juiste taal. Welke taal ? Wat bedoel je met welke taal ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) niet dubbelposten aub. bedoel ermee de taal van je windows. Zal denk ik wel nederlands zijn = dutch op die site. http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=nl aub de nederlandse versie, druk op Downloaden en als het klaar is installeer je het. Bewerkt: 24 december 2008 door Scrtz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.