nielske Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 weet er nog iemand hoe je snel en makkelijk geld verdiend nielso Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 (bewerkt) Zoekfunctie Linksboven, daar staat Search, gebruik die balk eens, maar omdat ik in een goede bui ben: Hier staat alles over Gt4: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=5514 en dus ook jou vraag, dat weet ik 100% zeker Bewerkt: 11 april 2005 door Romero Reageren
nielske Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2005 is er iemnd die ook meer dan 60€ heeft betaald voor gt4 Reageren
Spacecraft Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 is er iemnd die ook meer dan 60€ heeft betaald voor gt4 Zoals gezegd was er al een ander GT4 topic, als je daar nou eens in reageert.. En nee, ik heb niet meer dan 60 euro betaald. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 (bewerkt) Eh Nielske heb je niet gezien wat Romero neer had gezet, er is een ander topic over Gran Turismo 4, moet je gewoon even op die link klikken dan vind je genoeg over gt4 en kun je alles erover vragen. Oh BMW is me net voor zie ik (Ik adviseer een slotje) Bewerkt: 11 april 2005 door zerocooll Reageren
Kraay Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 (bewerkt) is er iemnd die ook meer dan 60€ heeft betaald voor gt4 dat kun je beter in dat ander topic zetten waar romero een link van gegeven heeft PS: morguh 1e uur hé ik kom jou wel ophalen Edit: zerocooll was me voor <_< Edit 2: en bmw ook Bewerkt: 11 april 2005 door kraay Reageren
nielske Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2005 oke kraayke ik zie je morge Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Geplaatst: 12 april 2005 (bewerkt) oke kraayke ik zie je morge Laat ik even iets duidelijk maken. We gaan dus verder in dat andere topic van Gran Turismo 4. En aangezien jullie bij elkaar in de klas zitten en nog wel eens over afspraken praten. (zoals ik nu zie van morgen 1e uur,) Willen jullie de volgende keer niet op het forum over schoolafspraken en dergelijke dingen praten. Aangezien alle andere leden niet weten waar het over gaat en jullie 2 niet kennen hebben we daar dus helemaal niks aan. Als je hier iets over wilt zeggen zeg het dan via PB en niet openbaar op het forum. Of via MSN kan natuurlijk ook. Dit is het laatste post in dit topic. Dus liever hier niet meer posten. Bewerkt: 12 april 2005 door Mazzeltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.