Jump to content

Q&A - Heb je een probleem?

bramvandeperre

Recommended Posts

Q: Wat is dat nu met deze error?:

error3wq3.jpg

A: Heb je nederlandstalige vista?

Gewoon de linkerknop is de setup, lees waarom bij de 2de A

A: Heb je Vista Ultimate?

Zoja, verander je taal naar het Engels of installeer het engels taalpakket van Windows Update. Rockstar's setup laadt je systeemtaal als setup-taal, maar als je bevoorbeeld Nederlands hebt, probeert hij de Nederlandse setup te gebruiken, die bestaat niet, en dus komt er geen tekst. Verander je taal naar het Engels en dan is dit opgelost!

A: Anders?

Als er helemaal niks gebeurt, browse dan de CD en zoek naar setup.exe, en voer dit uit.

Q: Ik kan niet verbinden met social club, maar heb wel een internetverbinding?

A: Herstart je PC, als het nog niet werkt kijk dan of je de Games for windows - live-update hebt van hun complete support-site

Q: Ik krijg deze fout:

error2ba9.jpg

A: Probeer eens het spel zelf direct op te starten, dit doe je door

C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe

uit te voeren

Bij mij gaat hij heletijd naar helemaal zwart beeld onder het spelen en moet ik hem resetten. Wat moet ik doen?

A: Het probleem is waarschijnlijk dat de driver van je grafische kaart blijft hangen, dit probleem had ik ook. Wat kan je doen? kijken bij je leverancier (Dell, HP, Alienware, ... of je lokale PC winkel) of er nieuwe drivers zijn voor je systeem.

Iemand een idee hoe de MNM40 error op te lossen? Die krijg ik en staat niet in dat word bestand...

Bewerkt: door bramvandeperre
Delen op andere websites

• Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Little Jacob

9

• Kloep

5

• bramvandeperre

5

• Thijs1005

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bij mij gaat hij heletijd naar helemaal zwart beeld onder het spelen en moet ik hem resetten. Wat moet ik doen?

Wat voor een videokaart heb je? Met een ATI werkt GTA IV niet ;)

Ik heb even gepost, hij kan het namelijk spelen maar hij krijgt met momenten een zwart scherm... dat had ik ook op m'n nVidia grafische kaart...

Delen op andere websites

Wat voor een videokaart heb je? Met een ATI werkt GTA IV niet ;)

Ik heb even gepost, hij kan het namelijk spelen maar hij krijgt met momenten een zwart scherm... dat had ik ook op m'n nVidia grafische kaart...

Je hebt een hele goede kaart nodig wil je de blokjes helemaal wegkrijgen, wat voor eentje heb jij dan?

@LJ: Misschien is zelfs die niet goed genoeg dan :7

Bewerkt: door Kloep
Delen op andere websites

Q: Wat is dat nu met deze error?:

error3wq3.jpg

A: Heb je nederlandstalige vista?

Gewoon de linkerknop is de setup, lees waarom bij de 2de A

A: Heb je Vista Ultimate?

Zoja, verander je taal naar het Engels of installeer het engels taalpakket van Windows Update. Rockstar's setup laadt je systeemtaal als setup-taal, maar als je bevoorbeeld Nederlands hebt, probeert hij de Nederlandse setup te gebruiken, die bestaat niet, en dus komt er geen tekst. Verander je taal naar het Engels en dan is dit opgelost!

A: Anders?

Als er helemaal niks gebeurt, browse dan de CD en zoek naar setup.exe, en voer dit uit.

Q: Ik kan niet verbinden met social club, maar heb wel een internetverbinding?

A: Herstart je PC, als het nog niet werkt kijk dan of je de Games for windows - live-update hebt van hun complete support-site

Q: Ik krijg deze fout:

error2ba9.jpg

A: Probeer eens het spel zelf direct op te starten, dit doe je door

C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe

uit te voeren

A: Het probleem is waarschijnlijk dat de driver van je grafische kaart blijft hangen, dit probleem had ik ook. Wat kan je doen? kijken bij je leverancier (Dell, HP, Alienware, ... of je lokale PC winkel) of er nieuwe drivers zijn voor je systeem.

Iemand een idee hoe de MNM40 error op te lossen? Die krijg ik en staat niet in dat word bestand...

Bij mij werkt ie nu, wel niet online maar offline wel, en best goed...

hier een screen http://img204.imageshack.us/img204/9711/gtaivru7.jpg

Screen ziet er lelijker uit dan t spel zelf

Eindelijk, na 7 uur te moeten hebben wachten:D

Bewerkt: door Thijs1005
Delen op andere websites

OK thanks, maar deze kaart heb ik vanmiddag gekocht voor aardig wat geld dus betekend dit dat ik een nieuwe moet hebben?

Misschien ligt het ook aan je geheugen of processor in combinatie met de videokaart? Een hele nieuwe lijkt me namelijk niet echt nodig, aangezien je al een goede hebt.

Delen op andere websites

OK thanks, maar deze kaart heb ik vanmiddag gekocht voor aardig wat geld dus betekend dit dat ik een nieuwe moet hebben?

Nee, kijk bij nVidia of je nieuwe drivers vindt, want de cd'tjes die erbij zijn zijn meestal outdated.

Ik heb (maar) een 8600GT, en die werkt, dus dan moet jouw 9600 zeker werken.

Delen op andere websites

Thanks voor het helpen, ik ben nu nieuwe driver aan het downloaden... Kan het ook liggen aan mijn CPU speed? die is namelijk te laag.

CPU gaat meer om snelheid, niet om graphics. Ik sluit niet uit dat het er niet aan kan liggen, maar mij lijkt het sterk (correct me if i'm wrong)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...