Jump to content

Q&A - Heb je een probleem?


bramvandeperre

Recommended Posts

Hai,

mijn pc voldoet aan alle eisen, alleen het spel gaat traag, en ik hoor alleen maar ruis als er veel geluid hoort te zijn, alsof de speakers veel te hard staan !!!

Wie weet waar dat aan zou kunnen liggen ??

Bedankt voor de hulp alvast !!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Little Jacob

    9

  • Kloep

    5

  • bramvandeperre

    5

  • Thijs1005

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

hallo

ik heb gta sins de 3 dec en heb het al een aantal keer gespeeld.

maar nu kan ik het ineens nouwelijks meer opstarten en afsluiten.

als ik opstart krijg ik een mooi zwart beeld en gebuurt er vervolgens niks.

bij het afsluiten idem ik moet gewoon mijn pc receten.

weet iemand hier een oplossing voor?

~lubo~

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet de bedoeling dat ze 40 topics openen over het ZELFDE probleem of wel dan? dan gaat alles vol zitten met zelfde probleem.. :s

Moet je goed lezen wat er staat, hij zegt dat het de bedoeling is na aanleiding van wat ik zei over, dat de forum members krijgt dankzij rockstar.....

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo!

Heb net GTA gekocht en werkt dus gewoon niet,...:( Ik heb dus zo'n RESC10 Fatal Error...

Dat is een fout van de videokaart las ik...

Ik heb een NVIDIA GeForce 7500 LE.

Ik las dat dit GTA4 wel aan moet kunnen.. maar toch krijg ik die *** RESC10 Fatal Error???:(:( HELP!!

Wat moet ik doen? Hoe kan ik deze driver helemaal up to date krijgen? (Ik denk dat ie

al up to date is nl...)

EDIT: Ik heb dus nu via dit forum deze geinstalleerd: http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html (de 3e vista32 bit)

Nu geen fatal error!!!!!!

Wel gaat het spel heeeeeeeeeeeeeeeeeel traag... wat nu???

Heb er net nieuwe processor in die veel moet aankunnen (aldus computerbedrijf)

Bewerkt: door Bozzini
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb een probleem wat ik nog niet ben tegengekomen op dit forum. GTA IV is goed geïnstalleerd, Social Club doet het, maar als ik dan vervolgens op Play klik, krijg ik heel even een "nadenk"cursor en vervolgens gebeurt er helemaal niets. Ook starten er geen processen. Ik heb al een hele hoop geprobeerd, maar ik krijg het spel niet aan de praat. Hij start ook niet met de snelkoppelingen in de Rockstar Games map.

Ik heb alle drivers geüpdate, ik draai Vista Ultimate met een Nvidia GeForce 8800GT. Ik haal de minimum systemrequirements ruim, dus daar kan het niet aan liggen.

Iemand een idee? Tnks in advance!

Greetz, Nima

Link to comment
Delen op andere websites

Wel gaat het spel heeeeeeeeeeeeeeeeeel traag... wat nu???

Heb er net nieuwe processor in die veel moet aankunnen (aldus computerbedrijf)

Bedoel je met traag een gebrek aan frames (stotteren) of bedoel je met traag een soort slowmotion?

Hallo,

Ik heb een probleem wat ik nog niet ben tegengekomen op dit forum. GTA IV is goed geïnstalleerd, Social Club doet het, maar als ik dan vervolgens op Play klik, krijg ik heel even een "nadenk"cursor en vervolgens gebeurt er helemaal niets. Ook starten er geen processen. Ik heb al een hele hoop geprobeerd, maar ik krijg het spel niet aan de praat. Hij start ook niet met de snelkoppelingen in de Rockstar Games map.

Ik heb alle drivers geüpdate, ik draai Vista Ultimate met een Nvidia GeForce 8800GT. Ik haal de minimum systemrequirements ruim, dus daar kan het niet aan liggen.

Iemand een idee? Tnks in advance!

Greetz, Nima

Misschien een stom idee, maar herstart de computer eens als je dat nog niet gedaan hebt na de installatie. Zo laat ik bijvoorbeeld mijn PC dag en nacht aan staan...

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb een probleem wat ik nog niet ben tegengekomen op dit forum. GTA IV is goed geïnstalleerd, Social Club doet het, maar als ik dan vervolgens op Play klik, krijg ik heel even een \"nadenk\"cursor en vervolgens gebeurt er helemaal niets. Ook starten er geen processen. Ik heb al een hele hoop geprobeerd, maar ik krijg het spel niet aan de praat. Hij start ook niet met de snelkoppelingen in de Rockstar Games map.

Ik heb alle drivers geüpdate, ik draai Vista Ultimate met een Nvidia GeForce 8800GT. Ik haal de minimum systemrequirements ruim, dus daar kan het niet aan liggen.

Iemand een idee? Tnks in advance!

Greetz, Nima

Misschien een stom idee, maar herstart de computer eens als je dat nog niet gedaan hebt na de installatie. Zo laat ik bijvoorbeeld mijn PC dag en nacht aan staan...

Dat heb ik zeker gedaan. Zowieso is dat nodig als je drivers hebt geinstalleerd. Hij is al gerestart.

Greetz, Nima

Bewerkt: door Nima
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje over de graphics van GTA IV. ik heb zelf een nVidia 7950GT en zou GTA moeten kunnen draaien maar als ik eenmaal speel dan laadt de map niet goed je ziet alleen maar een zwarte ondergrond en je kan door muren heen kijken iemand mischien hiervoor een oplossing of heeft het zelf ook?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...