Jump to content

Q&A - Heb je een probleem?


bramvandeperre

Recommended Posts

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Little Jacob

    9

  • Kloep

    5

  • bramvandeperre

    5

  • Thijs1005

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb een vraagje over de graphics van GTA IV. ik heb zelf een nVidia 7950GT en zou GTA moeten kunnen draaien maar als ik eenmaal speel dan laadt de map niet goed je ziet alleen maar een zwarte ondergrond en je kan door muren heen kijken iemand mischien hiervoor een oplossing of heeft het zelf ook?

Nvidia heeft nieuwe beta drivers hiervoor uitgebracht

gebruik op eigen risico

http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje over de graphics van GTA IV. ik heb zelf een nVidia 7950GT en zou GTA moeten kunnen draaien maar als ik eenmaal speel dan laadt de map niet goed je ziet alleen maar een zwarte ondergrond en je kan door muren heen kijken iemand mischien hiervoor een oplossing of heeft het zelf ook?

Nvidia heeft nieuwe beta drivers hiervoor uitgebracht

gebruik op eigen risico

http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html

Gedownload geïnstalleerd en gespeeld... eerst werkte het gewoon en 1 dag erna precies hetzelfde weer je kan door vanalles heen kijken... Ik zou heel graag die patch willen zien

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje over de graphics van GTA IV. ik heb zelf een nVidia 7950GT en zou GTA moeten kunnen draaien maar als ik eenmaal speel dan laadt de map niet goed je ziet alleen maar een zwarte ondergrond en je kan door muren heen kijken iemand mischien hiervoor een oplossing of heeft het zelf ook?

Nvidia heeft nieuwe beta drivers hiervoor uitgebracht

gebruik op eigen risico

http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html

Gedownload geïnstalleerd en gespeeld... eerst werkte het gewoon en 1 dag erna precies hetzelfde weer je kan door vanalles heen kijken... Ik zou heel graag die patch willen zien

Hmmm, dan toch maar even proberen en dan weer op de patch wachten, Me :eten: Patch!

EDIT: Ik kan nu wel zien, maar de omgevingen laden héél traag! Dus zolang gebruik ik dit maar en dan hopen dat het wordt verholpen met de patch.

Bewerkt: door PrisOwner
Link to comment
Delen op andere websites

Die Nvidia drivers zijn vooral bedoeld voor de 7000 serie kaarten.

Als je geen kaart in die serie hebt kan het dus voor problemen zorgen bij andere soorten.

We moeten allemaal ff wachten op de patch. :)

Bewerkt: door W1ckeD
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je ook al een probleem voor de verdwenen graphics en dus een doorzichtig scherm? Ik heb nu alles geupdate drivers Netframework etc, dus volgens mij moet hij het kunnen doen. Ik heb trouwens de beste specs.

Ik weet dat niemand kan wachten!

maar wacht gewoon even op de patch!

ik vraag me de afgelopen weken ook al suf op dit forum!

het enigste antwoord wat ik krijg is dat mijn pc het aanmoetkunnen.

en dat het mischien dit of dat is wat het allemaal niet is

de enige oplossing zou kunnen zijn de driver van

-ATI

-NVIDIA

werkt die niet wacht nog 1dag

WACHTEN=KUT vooral als je 50euro hebt neergelegd.

dit is de enige FIX

''Wachten''

wachten jullie op deze reactie?:puh:

Bewerkt: door swen92
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, dit is echt om je haren ervan uit te trekken!

Dit zijn de specs. van mijn PC:

-AMD Athlon X2

-2GB RAM

-NVidia Geforce 8500GT 512MB

-Windows Vista

Ik haal dus de minimum vereisten en ik snap wel dat ik de maxima lang niet haal, maar momenteel heb ik alles op het allerlaagste staan(!) en nog draait het niet goed.

Enige hulp is meer dan welkom!

Link to comment
Delen op andere websites

de 8500 GT is niet echt een sterke kaart, het upgraden van deze kaart zal veel verschil maken.

Zou je ook het type nummer van je Athlon kunnen geven? i.v.m. kloksnelheid.

AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5000+ 2.60 Ghz

Link to comment
Delen op andere websites

Dan denk ik dat het aan de videokaart ligt, dat het nummer hoger ligt dan 7900 betekend niet dat het een betere kaart is.

Hmm misschien voor een betere grafische kaart gaan kijken dan? Enige suggesties? En zou het ook helpen als ik wat RAM laat bijsteken?

Link to comment
Delen op andere websites

Dan denk ik dat het aan de videokaart ligt, dat het nummer hoger ligt dan 7900 betekend niet dat het een betere kaart is.

Hmm misschien voor een betere grafische kaart gaan kijken dan? Enige suggesties? En zou het ook helpen als ik wat RAM laat bijsteken?

Een 8800 GT of een 9800 GT zou een goede investering zijn, let er wel op dat je misschien een voeding van 500 W moet inbouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...