Jump to content

Far Cry 2 - Hoe zijn jou maps? Stuur ze door hier via je nickname of map name

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi allemaal, Far cry 2 is een enorm leuk spel. Het maken van eigen maps heeft ook erg veel indruk op me gemaakt.

Hebben jullie al veel maps gemaakt via map editor? Wil je wat van je eigen creaties laten zien ? Dat kan hier!

Geef de naam van je map of je nickname op en misschien speel ik morgen wel capture the diamond in jou map ;)

Ik zelf heb Far cry 2 voor de ps3, dus zal ik alleen maps van ps3 bezitter kunnen zien. Pc en xbox360 bezitters.. Geef gerust je maps door en laat zien wat jij hebt gecreeert aan de forumleden :tu:

Wil je wat van mijn maps zien?

Ik raad je Death Row aan, Jungle war <-- TDM en CTD UPR en Amen to that <--- DM

Zoek bij download maps naar: Poorte2211 en je vind mijn maps. Zelf vind ik Death Paradise niet geweldig. (Dit was namelijk mijn eerste map ;))

Gr Frank

GroveIVLife & Poorte2211

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb op de 360 een map gemaakt genaamd: VILLAGE FIGHT.

Verdere uitleg over de map is niet echt nodig denk ik, aangezien de naam van de map.

Op de 360 is er ook een map genaamd: LA TOUR EIFEL. De Eifeltoren dus, zwaar levenloos aangezien er 39.996 stukjes zijn gebruikt van de 40.000. Er zijn ook veel maps nagemaakt van CoD4.

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:
Ik heb op de 360 een map gemaakt genaamd: VILLAGE FIGHT.

Verdere uitleg over de map is niet echt nodig denk ik, aangezien de naam van de map.

Op de 360 is er ook een map genaamd: LA TOUR EIFEL. De Eifeltoren dus, zwaar levenloos aangezien er 39.996 stukjes zijn gebruikt van de 40.000. Er zijn ook veel maps nagemaakt van CoD4.

idd, een heleboel maps van cod4 hebben ze nagemaakt. Bijvoorbeeld shipment, wet work, crash [Remix] en nog veel meer.

LA TOUR EIFEL hebben ze ook op ps3.. :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...