Jump to content

Beveilging om een x aantal keren te installeren

Kloep

Recommended Posts

Ik zie in veel topics dat mensen het spel gaan herinstalleren. Ik heb hier even een belangrijke mededeling die ik net hoor. Op GTA IV zit een bepaalde beveiliging dat je het spel maar een paar keer kan installeren. Dit is tegen uitlenen en dergelijke. Installeer het dus niet te vaak opnieuw maar zoek naar een andere oplossing.

Ik maakte hier maar even een speciaal topic voor aan zodat ik (bijna) zeker weet dat iedereen het leest. Het zou een beetje lullig zijn als je het spel straks niet meer kunt installeren :7 Misschien is het ook al bekend bij sommige, maar misschien niet bij iedereen ;)

Bewerkt: door Joriz
Delen op andere websites

GTA4 kan je op een onaantal PC installeren. Echter maar op 1 PC tegelijk spelen met de DVD erin.

Wil je toch dat een koppeling van je PC aan je serial ongedaan wordt gemaakt kan je 'Revoke License' in de GTA4 map (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV) uitvoeren

Delen op andere websites

GTA4 kan je op een onaantal PC installeren. Echter maar op 1 PC tegelijk spelen met de DVD erin.

Wil je toch dat een koppeling van je PC aan je serial ongedaan wordt gemaakt kan je 'Revoke License' in de GTA4 map (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV) uitvoeren

Ik meen dit ook dat dit kon had het ergens gelezen in de overeenkomst in een van de boekjes ofzo weet het niet meer. Vind het ook niet meer terug op het moment.

Delen op andere websites

Maar ik heb twee computers waar ik in de toekomst GTA IV op wil kunnen spelen. Beiden online... Moet ik hiervoor dus een extra exemplaar aanschaffen?

Dit is eigenlijk hetzelfde gezeik als Spore. :duh:

Ja, als je legaal wilt spelen zal je twee exemplaren moeten aanschaffen, of niet met 2 PC's op hetzelfde moment spelen.

Delen op andere websites

Ja, als je legaal wilt spelen zal je twee exemplaren moeten aanschaffen, of niet met 2 PC's op hetzelfde moment spelen.

Ik wil natuurlijk maar op één pc tegelijk spelen. Dus dat ik GTA IV installeer op PC1 en PC2 met dezelfde serial. Dat ik dan gewoon de DVD verwissel of gewoon een kopietje maak van de DVD en in beiden computer die doe? Het is namelijk alleen binnenshuis, dus niet uitlenen of dergelijk, dus alleen op mijn computer. ^_^

Wat ik wel minder vind, teminste dat lees ik al een aantal keer. Je moet het spel activeren via internet, je moet om te saven dat via Social club etc. doen. Dat je zo afhankelijk bent vind ik wat minder, maar voor de rest ziet de game er prachtig uit en heb ik zo'n gevoel van 'deze moet ik hebben!' in m'n buik. :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...