arneyzo Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 ik heb een 8800GT 512 MB maar hij zet alles op meduim en high.. maar als ik alles op high zet zegt die iets met 575(ofzo)/486 usage ofzo iets wat kan ik hier aan doen om dit hoger te krijgen ik heb gehoord dat ut het het werkgeheugen is ik heb 2 gb ram.. maar ik denk eerder dat het de mbs zijn van de videokaart maar ik wil het even van jullie weten Groetjes arne Reageren
thezodiac Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 ik heb een 8800GT 512 MBmaar hij zet alles op meduim en high.. maar als ik alles op high zet zegt die iets met 575(ofzo)/486 usage ofzo iets wat kan ik hier aan doen om dit hoger te krijgen ik heb gehoord dat ut het het werkgeheugen is ik heb 2 gb ram.. maar ik denk eerder dat het de mbs zijn van de videokaart maar ik wil het even van jullie weten Groetjes arne Ik ben geen expert, maar volgens mij is de videokaart voor een groot deel afhankelijk van de processor voor de aanlevering van informatie. Welke processor heb je? Reageren
arneyzo Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2008 ik heb een 8800GT 512 MBmaar hij zet alles op meduim en high.. maar als ik alles op high zet zegt die iets met 575(ofzo)/486 usage ofzo iets wat kan ik hier aan doen om dit hoger te krijgen ik heb gehoord dat ut het het werkgeheugen is ik heb 2 gb ram.. maar ik denk eerder dat het de mbs zijn van de videokaart maar ik wil het even van jullie weten Groetjes arne Ik ben geen expert, maar volgens mij is de videokaart voor een groot deel afhankelijk van de processor voor de aanlevering van informatie. Welke processor heb je? ik heb de e7200 @ 2.553 ghz stock Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.