Jump to content

GTA IV crasched


DutchFreeDom

Recommended Posts

Hallo, mensen

Ik heb vandaag dus GTA IV gekocht dus ik harstikke blij snel naar huis stop dvd in de dvd speler krijg ik teneerste raare tekens dus ik gok maar wat en klik maar op het linker balkje nou dat bleek dus de goede te zijn na wat next next next te klikken begint ie dan eindelijk te installeren maar op een gegeven moment blijft ie gewoon hangen ik heb het een paar keer geprobeerd en elke keer bij een andere installatie file blijft gewoon vastlopen heb een andere dvd speler der ingezet om te kijken of het daar aan lag maar dat hielp ook niet na gewoon telkens als ie vast liep mn pc af te sluiten en weer opnieuw die setup te draaien bleek ie gewoon veder te gaan waar hij gestopt was dus ik dacht meschien werkt het zo dan wel :S naja dat bleek zo dus te zijn tijd om de 2 de dvd er in te doen ging gewoon mooi veder ik loop weg kom paar min later terug krijg ik zn foutmelding internal error met nog iets ik ben nu een beetje radeloos en boos heeft er maar ook iemand enig idee wtf dit is

Bewerkt: door DutchFreeDom
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, mensen

Ik heb vandaag dus GTA IV gekocht dus ik harstikke blij snel naar huis stop dvd in de dvd speler krijg ik teneerste raare tekens dus ik gok maar wat en klik maar op het linker balkje nou dat bleek dus de goede te zijn na wat next next next te klikken begint ie dan eindelijk te installeren maar op een gegeven moment blijft ie gewoon hangen ik het een par keer geprobeert en elke keer bij een andere installatie fout blijft gewoon vastlopen heb een andere dvd speler der ingezet om te kijken of het daar aan lag maar dat hielp ook niet na gewoon telkens als ie vast liep mn pc af te sluiten en weer opnieuw die setup te draaien bleek ie gewoon veder te gaan waar hij gestopt was dus ik dacht meschien werkt het zo dan wel :S naja dat bleek zo dus te zijn tijd om de 2 de dvd er in te doen ging gewoon mooi veder ik loop weg kom paar min later terug krijg ik zn foutmelding internal error met nog iets ik ben nu een beetje radeloos en boos heeft er maar ook iemand enig idee wtf dit is

Bekijk anders dit hele subforum even door. Daar staat alles uitgebreid beschreven. Deze problemen komen meer voor :puh:

PS: Probeer met leestekens te werken ;) Leest iets makkelijker :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, mensen

Ik heb vandaag dus GTA IV gekocht dus ik harstikke blij snel naar huis stop dvd in de dvd speler krijg ik teneerste raare tekens dus ik gok maar wat en klik maar op het linker balkje nou dat bleek dus de goede te zijn na wat next next next te klikken begint ie dan eindelijk te installeren maar op een gegeven moment blijft ie gewoon hangen ik het een par keer geprobeert en elke keer bij een andere installatie fout blijft gewoon vastlopen heb een andere dvd speler der ingezet om te kijken of het daar aan lag maar dat hielp ook niet na gewoon telkens als ie vast liep mn pc af te sluiten en weer opnieuw die setup te draaien bleek ie gewoon veder te gaan waar hij gestopt was dus ik dacht meschien werkt het zo dan wel :S naja dat bleek zo dus te zijn tijd om de 2 de dvd er in te doen ging gewoon mooi veder ik loop weg kom paar min later terug krijg ik zn foutmelding internal error met nog iets ik ben nu een beetje radeloos en boos heeft er maar ook iemand enig idee wtf dit is

Bekijk anders dit hele subforum even door. Daar staat alles uitgebreid beschreven. Deze problemen komen meer voor :puh:

PS: Probeer met leestekens te werken ;) Leest iets makkelijker :puh:

ja sorry mijn Nederlands is niet echt goed :puh: ik heb het ook snel en impulsief getypt ik heb rondgekeken in het technische gedeelte en heb niks gevonden over installatie crash ik heb wel die error list bekeken maar daar staat die fout van mij niet bij ik ben nu weer aan het installeren deze keer tot nu toe gaat het in een keer goed heb net 2 de dvd er in gedaan kijken hoe het afloopt

Bewerkt: door DutchFreeDom
Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik gezegd dat er niks te vinden was?. Ik heb alleen gezegd dat mijn fout/probleem er niet tussen staat. Ik snap dat je misschien te gewend bent aan die leestekens want anders zou je deze reactie niet getypt hebben?. Hoop dat je het nu beter begrijpt :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik gezegd dat er niks te vinden was?. Ik heb alleen gezegd dat mijn fout/probleem er niet tussen staat. Ik snap dat je misschien te gewend bent aan die leestekens want anders zou je deze reactie niet getypt hebben?. Hoop dat je het nu beter begrijpt :puh: .
en heb niks gevonden over installatie crash

Dus ja, dat heb je gezegd :7

Maar goed.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...