Jump to content

Kan resolutie niet aanpassen

Aottens

Recommended Posts

Ik kan mijn resolutie niet aanpassen, heeft iemand anders hier ook last van? Ik verander de settings, dan druk ik op apply, loopt mijn computer half vast. Komt het spel terug in de goede settings en vervolgens word het beeld zwart en gaat het weer terug naar normaal zoals het was.

Specs :

T7250 core2duo @ 2ghz

8600M GS Nvidia

3GB ram

Iemand?

Delen op andere websites

Ik kan mijn resolutie niet aanpassen, heeft iemand anders hier ook last van? Ik verander de settings, dan druk ik op apply, loopt mijn computer half vast. Komt het spel terug in de goede settings en vervolgens word het beeld zwart en gaat het weer terug naar normaal zoals het was.

Specs :

T7250 core2duo @ 2ghz

8600M GS Nvidia

3GB ram

Iemand?

Hallo,

Ik had deze fout ook. Ik heb gewoon paar GTA opnieuw opgestart en toen kon hij niet inloggen bij Rock* Social network gedoe. toen hij nie geconnect was kon ik wel de resolutie aanpassen.. en draaide GTA ook beter trouwens.

Dus het is gewoon een beetje prutsen.

Delen op andere websites

Specs :

T7250 core2duo @ 2ghz

8600M GS Nvidia

3GB ram

Iemand?

Hallo,

Ik had deze fout ook. Ik heb gewoon paar GTA opnieuw opgestart en toen kon hij niet inloggen bij Rock* Social network gedoe. toen hij nie geconnect was kon ik wel de resolutie aanpassen.. en draaide GTA ook beter trouwens.

Heyy

Ik heb ook hetzelfde probleem. en ook gedaan wat jij gezegt heb. maar ik kan ook nog steeds nei de resolutie veranderen.

Heeft iemand nog een ander idee?

Delen op andere websites

Specs :

T7250 core2duo @ 2ghz

8600M GS Nvidia

3GB ram

Iemand?

Hallo,

Heyy

Ik heb ook hetzelfde probleem. en ook gedaan wat jij gezegt heb. maar ik kan ook nog steeds nei de resolutie veranderen.

Heeft iemand nog een ander idee?

verkoop gta 4......

Delen op andere websites

Ik heb het probleem verholpen, dit is wat ik heb gedaan:

ik heb de resolutie van mijn beeldscherm zelf aangepast

naar 800x600. Toen ik spel startte deed het dit in deze instellingen.

zo heb ik de instellingen van de game aangepast en deze zijn blijven

staan. Klaar.

Delen op andere websites

staan. Klaar.

Ik heb geprobeerd wat jij net vertelde dus eerst mijn eigen instellingen veranderd. Daarna heb ik het spel opnieuw opgestart. maar hij blijf in de oude instellingen staan en kon het niet veranderen.

Delen op andere websites

staan. Klaar.

Ik heb geprobeerd wat jij net vertelde dus eerst mijn eigen instellingen veranderd. Daarna heb ik het spel opnieuw opgestart. maar hij blijf in de oude instellingen staan en kon het niet veranderen.

Ik heb dit ook, mijn computer geeft steeds aan als ik het spel start:

Verander de resolutie naar 1280 bij 1024...

Hoe kun je dit veranderen... HELP US!!!!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...