goduser Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Hallo iedereen ik ben nieuw op dit forum maar ik zit met een probleem met mijn soundcard. Als ik het spel opstart in windows xp dan krijg ik alleen maar gekraak te horen, maar als ik hem opstart in vista heb ik er geen last van. Weten jullie een oplossing?? Groetjes Goduser Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Euh....het spel voortaan lekker openen in Vista? Dat besturingssysteem gebruikt blijkbaar andere drivers voor je geluidskaart als XP en als dat werkt is het toch goed? Tenzij ik iets over het hoofd zie natuurlijk.....en welkom op het forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Gewoon Vist openen. Dat hoef je nog eens niet aan ons te vragen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kippet Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 ik heb het probleem ook maar heb het probleem heb geen vista! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT4 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Heb je misschien nog wat anders open staan? Msn, liedje of site ofzo. Zo ja >>> Sluit het en probeer het opnieuw! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.