Jump to content

Mobiel

thezodiac

Recommended Posts

Iemand enig idee hoe je je mobiel moet gebruiken? Als ik op ''pijl omhoog'' klik dan krijg ik hem half in beeld. Vervolgens heb ik de keus uit

- mutiplayer game

- video editor

Ik kan dus geen nummer bellen, en dat wil ik wel graag om de cheats een keer te proberen. Las al ergens dat je twee keer op de pijl omhoog moet drukken maar dat helpt bij mij niets. Iemand enig idee hoe ik die telefoon moet gebruiken?

Delen op andere websites

Ik heb het geprobeerd maar het lukt echt niet. Als ik 1 keer druk zit ik al in het opties scherm. Is er ook een knop om terug te gaan naar de telefoon als je al in het opties menu zit? Ik heb echt alles op geprobeerd.

Delen op andere websites

Met Backspace ga je een stapje terug, maar ik zie al wat het probleem is. Verhaaltechnisch gezien krijg je pas een telefoon tijdens de missie It's Your Call (2e missie in het spel), dus tot dat moment kan je niet bellen met die telefoon (die je eigenlijk nog niet eens hebt dus ;)).

Delen op andere websites

Met Backspace ga je een stapje terug, maar ik zie al wat het probleem is. Verhaaltechnisch gezien krijg je pas een telefoon tijdens de missie It's Your Call (2e missie in het spel), dus tot dat moment kan je niet bellen met die telefoon (die je eigenlijk nog niet eens hebt dus ;)).

Ahhh, dat zal het zijn. Dankje!! Straks na mijn werk die missie maar even doen dan en dan de cheats eens ff testen.

Delen op andere websites

Ging het je alleen om cheats?

Cheat alleen als het je echt niet lukt (en nog maals) Sla niet op.

Verder geb ik niet zo veel verstand van GTA IV op de pc.

Ik speel GTA IV op 2 manieren, ik wel hem ten eerste gewoon normaal uitspelen maar soms ook zin om wat rond te kloten met cheats. Het gaat toch gewoon goed als je de savegames gescheiden houdt? Dus 1 slot voor de cheat games en 1 slot voor de eerlijke??

Delen op andere websites

Ging het je alleen om cheats?

Cheat alleen als het je echt niet lukt (en nog maals) Sla niet op.

Verder geb ik niet zo veel verstand van GTA IV op de pc.

Ik speel GTA IV op 2 manieren, ik wel hem ten eerste gewoon normaal uitspelen maar soms ook zin om wat rond te kloten met cheats. Het gaat toch gewoon goed als je de savegames gescheiden houdt? Dus 1 slot voor de cheat games en 1 slot voor de eerlijke??

Daar heb je gelijk in, maar dat werkt niet op de PS3 :puh: (of wel maargoed)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...