eminemss Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 hallo, ik snap het helemaal niet meer ik krijg gta 4 niet opgestart op heb het spel al 2 keer opnieuw geinstaleerd alleen als ik op de icon klik om te gaan beginnen komt er te staan er is een fout opgetreden in RGSC en het progamma moet owrden afgesloten. onze excuses voor het ongemak en dan eronder: u was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. daar onder alleen SLUITEN ik kan verder niks meer dat is het enigste ik kan helemaal niet op het spel komen. ik heb gecontroleerd of mij pc het aankan en dat is geen probleem maar wat is wel het probleem kan iemand mij hier mee helpen aub. alvast bedankt ps ik heb xp service pack 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paulzeelenberg Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Ik heb precies hetzelfde probleem!!! HELP!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mayuiong Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Probeer via Windows Update de laatste updates te installeren. Volgens rockstar zou het dan weer moeten werken Hier staat het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ChristiaanB Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Het probleem kan zijn dat je ingelogt bent bij Rockstar Games Social Club (RGSC), dan moet je uitloggen en spelen. Is dit niet je probleem dan kun je een probleem met microsoft framework 3.0 zorg dan dat deze is geactiveerd in windows onderdelen en anders kan het zijn dat je hem nog moet downloaden. Werkt geen van deze 2 dan weet ik verder geen oplossing. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eminemss Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 ok bedankt ik zal wel is die dingen downloaden hopelijk werkt ie wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.