Jump to content

ik krijg gta 4 niet opgestart wat moet ik doen


eminemss

Recommended Posts

hallo,

ik snap het helemaal niet meer ik krijg gta 4 niet opgestart op heb het spel al 2 keer opnieuw geinstaleerd alleen als ik op de icon klik om te gaan beginnen komt er te staan er is een fout opgetreden in RGSC en het progamma moet owrden afgesloten. onze excuses voor het ongemak

en dan eronder: u was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

daar onder alleen SLUITEN

ik kan verder niks meer dat is het enigste ik kan helemaal niet op het spel komen. ik heb gecontroleerd of mij pc het aankan en dat is geen probleem maar wat is wel het probleem kan iemand mij hier mee helpen aub.

alvast bedankt

ps ik heb xp service pack 3

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem kan zijn dat je ingelogt bent bij Rockstar Games Social Club (RGSC), dan moet je uitloggen en spelen. Is dit niet je probleem dan kun je een probleem met microsoft framework 3.0 zorg dan dat deze is geactiveerd in windows onderdelen en anders kan het zijn dat je hem nog moet downloaden. Werkt geen van deze 2 dan weet ik verder geen oplossing.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...