The Distortion Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Hey GTA IV werkt gewoon perfect en al alles doet het maar zodra ik ga rennen of normaal gaat lopen of in een auto gaat rijden, gaat die camera helemaal heen en weer swingen. weet iemand om te fixen dit ? geen bekend probleem ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Een legale versie kopen. De schuddende camera is een anti-warez beveiliging. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toeterneus Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Een legale versie kopen. De schuddende camera is een anti-warez beveiliging. Nou ik heb de legale versie en volgens mij is het normaal dat de camera een heel klein beetje meedeint, alsof er iemand achter je aanloopt met een camera. Ik vind het niet storend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
scaperun40 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 was je niet gewoon dronken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Distortion Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Nou dit is niet een beedje, het gaat heen en weer als een gek! Maar lantyz had gelijk hoor Heb GTA netjes gedaan, apart systeem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.