Jump to content

rotzooi?


EXIT

Recommended Posts

Hey, na een heleboel problemen is het me toch eens gelukt om gta4 op te starten, daarna moest ik met de muis half mijn bureau afrijden om op het knopje Options te komen, waarna ik de mouse sensitive heb ingesteld naar ''vol balkje'' maakte dus niets uit, toen nog eens mijn halve bureau afgereden om op het knopje graphics tekomen, waarna mijn GTA4 claimt dat ik maar 256mb video geheugen heb terwijl mijn DXdiag zegt dat ik 1500mb heb (8600Gs geforce) Dit terwijl ik om de 3sec naar mijn bureaublad wordt gestuurd omdat flash ofzo iets niet ''voledig geladen'' is en ik op verder moet duwen, en '''....club'' zaagt dat ik moet inloggen, en als ik dit doe krijg ik bij het opstarten de fatal error.

maw.

waar is het icoontje dat ik gewoon GTAIV.exe moet indrukken ofzo en dan het menu start krijgt, zonder alle internet rommel?

het gaat hier om een Vista met net geupdate videokaart software

Bewerkt: door EXIT
Link to comment
Delen op andere websites

Hey, na een heleboel problemen is het me toch eens gelukt om gta4 op te starten, daarna moest ik met de muis half mijn bureau afrijden om op het knopje Options te komen, waarna ik de mouse sensitive heb ingesteld naar ''vol balkje'' maakte dus niets uit, toen nog eens mijn halve bureau afgereden om op het knopje graphics tekomen, waarna mijn GTA4 claimt dat ik maar 256mb video geheugen heb terwijl mijn DXdiag zegt dat ik 1500mb heb (8600Gs geforce) Dit terwijl ik om de 3sec naar mijn bureaublad wordt gestuurd omdat flash ofzo iets niet ''voledig geladen'' is en ik op verder moet duwen, en '''....club'' zaagt dat ik moet inloggen, en als ik dit doe krijg ik bij het opstarten de fatal error.

maw.

waar is het icoontje dat ik gewoon GTAIV.exe moet indrukken ofzo en dan het menu start krijgt, zonder alle internet rommel?

het gaat hier om een Vista met net geupdate videokaart software

je kan alleen spelen in offline mode van social club. moet wel ingelogd zijn in LIVE...

Tis echt allemaal zwaar ***

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...