Colleke1 Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 Hejj Iets vaags <_< had ik gezien een mannetje (leek op een kind) WAS onsterfelijk het gebeurde op de snelweg in San Fierro. Ik had de auto gejat maar de mense werkte niet egt mee en ik was chagie dus ik dacht IN DE FIK :rolleyes: had ik met een vlammenwerper eerst de auto opgeblaze en toen kwam da menneke uit de auto lopen (die al was geexplodeerd :blink: ) hij stond in brand en hij ging niet dood. Ik dacht kettingzaag dan maar ging ie ook niet dood van. hij liep gewoon bloedend verder de snelweg af <_< zou dit een glitch zijn Heeft dit iemand ook meegemaakt ??? P.S ik heb dit ok bij de glitch en bugs gezet (voor de mense die het vrage) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt met multiplayer Een kameraad van mij had het hoofd van Cj er afgehakt het bloedde hevig maar hij leefde nog steeds en toen we dood waren, had hij nog steeds geen hoofd, was echt heel vreemd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 (bewerkt) dat is volgens mij ook als iemand langs de muur wegrent en als je hem dan doodschiet dat heb ik al 2x gehad kun je blijve schieten. en toen ik een keer een bijrijder van de politie door zijn kop schoot bleef ie erinzitten en kon ik gewoon met hem rondrijden, maar toen ik aan de rechterkant instapte trok die er wel zo'n vent zonder kop uit Bewerkt: 12 april 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 ik heb ook al eens meegemaakt ---> 1 ik deed een auto ontploffen die man stapte uit en liep weg pas na een 10 meter viel hij dood 2 ik stond op de achterkant van een vrachtwagen, met twee sterren opeens komt er een politie auto achter mij rijden,ik schiet die politieman achter het stuur dood en die auto blijft mij volgen dat vond ik het raarste dat ik al op het spel heb gezien :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 Grappig ik dacht dat het niet zo veel voorviel :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 ik schoot een heli uit de lucht land die op zijn gemak (al ontploft) en da mannetje loopt verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 (bewerkt) HejjIets vaags <_< had ik gezien een mannetje (leek op een kind) WAS onsterfelijk het gebeurde op de snelweg in San Fierro. Ik had de auto gejat maar de mense werkte niet egt mee en ik was chagie dus ik dacht IN DE FIK :rolleyes: had ik met een vlammenwerper eerst de auto opgeblaze en toen kwam da menneke uit de auto lopen (die al was geexplodeerd :blink: ) hij stond in brand en hij ging niet dood. Ik dacht kettingzaag dan maar ging ie ook niet dood van. hij liep gewoon bloedend verder de snelweg af <_< zou dit een glitch zijn Heeft dit iemand ook meegemaakt ??? P.S ik heb dit ok bij de glitch en bugs gezet (voor de mense die het vrage) Jah maar dit was al langer bekend.... kom ik wel vaker tegen.. is (idd) gwoon een Glitch die in de game zit.... ziet er idd wel idioot uit... Had ik ook bij m'n vriendin Denise ik was samen met haar drive by's aan 't doen... en oppeens, vliegt ze uit de auto en staan er: Your Date is over.. gaat ze een beetje dom heen en weer rennen en op iedereen die ze tegen komt schieten :lol: toen wilde ik haar kapotschieten.. dus ik pak m'n AK47 en schiet 100X dwars door d'r kop heen, maar blijft ze droog voor zich uit kijken :lol: Bewerkt: 12 april 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 HejjIets vaags <_< had ik gezien een mannetje (leek op een kind) WAS onsterfelijk het gebeurde op de snelweg in San Fierro. Ik had de auto gejat maar de mense werkte niet egt mee en ik was chagie dus ik dacht IN DE FIK :rolleyes: had ik met een vlammenwerper eerst de auto opgeblaze en toen kwam da menneke uit de auto lopen (die al was geexplodeerd :blink: ) hij stond in brand en hij ging niet dood. Ik dacht kettingzaag dan maar ging ie ook niet dood van. hij liep gewoon bloedend verder de snelweg af <_< zou dit een glitch zijn Heeft dit iemand ook meegemaakt ??? P.S ik heb dit ok bij de glitch en bugs gezet (voor de mense die het vrage) Jah maar dit was al langer bekend.... kom ik wel vaker tegen.. is (idd) gwoon een Glitch die in de game zit.... ziet er idd wel idioot uit... Had ik ook bij m'n vriendin Denise ik was samen met haar drive by's aan 't doen... en oppeens, vliegt ze uit de auto en staan er: Your Date is over.. gaat ze een beetje dom heen en weer rennen en op iedereen die ze tegen komt schieten :lol: toen wilde ik haar kapotschieten.. dus ik pak m'n AK47 en schiet 100X dwars door d'r kop heen, maar blijft ze droog voor zich uit kijken :lol: Ik had helemaal hetzelfde als jou. :blink: Dit gebeurd wel vaker,zoals een mannetje dat door de grond zakt, zweeft op een auto,hoofd af en doorlopen(rijden). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 ik schoot mijn uzi op een ventje leeg maar hij liep rustig verder :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 Maar bij de mense waar je bijvoorbeeld een missie deed gaan minder snel dood maar gaan het wel van eigens want ik ben zelf nu wa missies aan het doen met cesar maar als ik gewoon hem 4 keer achter me kaar met een vlammenwerper in de fik zet dan is hij wel een keer dood. Maar ik had het bij een gasje die ik gewoon uit de auto wou hebbe maar er niet uit ging op een of andere manier <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 Bij Vice City waren dit allemaal wel minder hé. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Friend of Zweed Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 hmmm, heb ik nog nooit mee gemaakt maar ik heb gehad dat ik een politie neerknalde en toen was dat auto richtertje zwart en toen stond hij op en vroeg voor back up en toen viel ie weer neer :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 ik schoot mijn uzi op een ventje leeg maar hij liep rustig verder :blink: dat had ik ook selfs al schiet je 10 raketten op hem hij blijft doorlopen ________________________________________________________________________ ik vloog eens met een hydra en zag een at-500 vliegen en ik schoot op de at-500 maar hij ging niet neer. dat moest rockstar eigenlijk verbeteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 ik heb net een mannetje door zijn kop geknald hij pakt mijn auto en krost weg raaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 (bewerkt) Wat jullie hier schrijven heb ik nog nooit meegemaakt. Maar het zullen ongetwijfeld glitches zijn. Het is wel raar om te zien. :lol: Bewerkt: 14 april 2005 door BeatboxGamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.