P-Jamma Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 Wat jullie hier schrijven heb ik nog nooit meegemaakt. Maar het zullen ongetwijfeld glitches zijn. Het is wel raar om te zien. :lol: Dan zul je 't nog wel mee Gaan maken Want ik heb da probleem bijna elke dag als ik Gta speel... 'K had 't liefst dat R* de release iets uitgesteld had, om nog ff die bugs en glitches eruit te halen.... Maarja het leven zit vol pieken en dalen zeg ik maar altijd :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 damn k amuseer me al hier laat staan als ik t spel echt heb :lol: kan nie wachte man heb echt n raar gevoel ervan :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 ik schoot mijn uzi op een ventje leeg maar hij liep rustig verder :blink: dat had ik ook selfs al schiet je 10 raketten op hem hij blijft doorlopen ________________________________________________________________________ ik vloog eens met een hydra en zag een at-500 vliegen en ik schoot op de at-500 maar hij ging niet neer. dat moest rockstar eigenlijk verbeteren. Maar je kunt ook door da vliegtuig heen vliege Ze hebbe er nii veel aandacht aan gegeve. Maar die kliene vliegtuigjes (spitfire zo heet hij niet maar het is er wel een) die kan je wel neerhalle met wa rakkete :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lvpd Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 HejjIets vaags <_< had ik gezien een mannetje (leek op een kind) WAS onsterfelijk het gebeurde op de snelweg in San Fierro. Ik had de auto gejat maar de mense werkte niet egt mee en ik was chagie dus ik dacht IN DE FIK :rolleyes: had ik met een vlammenwerper eerst de auto opgeblaze en toen kwam da menneke uit de auto lopen (die al was geexplodeerd :blink: ) hij stond in brand en hij ging niet dood. Ik dacht kettingzaag dan maar ging ie ook niet dood van. hij liep gewoon bloedend verder de snelweg af <_< zou dit een glitch zijn Heeft dit iemand ook meegemaakt ??? P.S ik heb dit ok bij de glitch en bugs gezet (voor de mense die het vrage) heb ik ook gezien :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lvpd Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 ik heb ook al eens meegemaakt --->1 ik deed een auto ontploffen die man stapte uit en liep weg pas na een 10 meter viel hij dood 2 ik stond op de achterkant van een vrachtwagen, met twee sterren opeens komt er een politie auto achter mij rijden,ik schiet die politieman achter het stuur dood en die auto blijft mij volgen dat vond ik het raarste dat ik al op het spel heb gezien :huh: ik heb da ook al meegemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Ja R* is wat dat betreft wel erg slordig geweest! al dachten ze van nou deze game zoals hij er nu uitziet haalt wel een voldoende en verkoopt toch wel!! En daar ben ik ook bang voor! Dat op den duur R* steekjes laat vallen waardoor ze hun games halverwege uitbrengen omdat ze er toch wel geld mee verdienen, Het is tenslotte GTA!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Maaarrr..... Deze fouten kunnen ook een rede zijn dat Rockstar weer een vervolg gaat maken met minder fouten!!! dus er kan ook een positieve kant aan zitte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rockstar* Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 Maaarrr.....Deze fouten kunnen ook een rede zijn dat Rockstar weer een vervolg gaat maken met minder fouten!!! dus er kan ook een positieve kant aan zitte Ja helemaal R* maakt expres fouten :lol: zo heb ik ook wel een idee maak een spel dat zo ontzettend slecht is, dan maak ik daarna een iets betere versie en dan loop ik binnen maak ik misshien over 300 jaar winst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.