Toeterneus Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Nee, geen sarcasme met betrekking tot de titel (hoewel...) De momenten waarop het spel goed loopt vind ik wel dat het er (ook op hele lage mediumsettings) heel erg goed uitziet allemaal. Veel aandacht besteed aan details ook. Vette en soms ook rare graffiti en tekeningen in de achterbuurtjes enzo. Ik zag zo ook ergens een deur op een kier staan en liep naar binnen, trof ik een compleet crackpand aan, met alles erop en eraan, echt vet! En ik heb al wat rooftop jumping gedaan, ook fijn dat dat kan. Wat ik ook prettig vind is dat na een ziekenhuisbezoek niet al je wapens gelijk weg zijn. Wat ik wel raar vind is dat als je in een auto zit en je het mobieltje bedient dat je dan een ruit inslaat Ik wil een oplossing voor het framerate probleem en dan is het een topspel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ush Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Wat is "het framerate" probleem dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Homer.S Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Volgens mij is dat het probleem dat het spel "stottert". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Ik vind het een geweldig spel. Ik vind dat de auto's er veel beter uitzien. Ookal kan ik dan niet lang spelen totdat hij uitvalt en de computer moet reset worden maar voor de rest vind ik het een goed spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toeterneus Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Oh ja, het feit dat je de mini-map kan uitzoomen met T is ook wel een leuke vernieuwing. En als je ingame op 'P' drukt krijg je motion blur, maar daar zie ik het nut niet van in, aangezien het dan lijkt of ik echt op 'low' speel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeromegtafan Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 kan iemand me helpen met online bij gta iv want als ik online ga krijg ik een MMA10 error en valt mn gta iv weg hoe kan ik dit verhelpen ? want single player lukt wel zonder dieMMa10 error of licht het aan socialclub zelf? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaZtorm Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Wat er wel goed gaat? nou ik weet in ieder geval wat niet goed gaat: - Ik heb alleen een toetsenbord waarmee ik kan spelen, maar hierdoor kan ik niet mij registeren met windows Live en kan ik niet saven. - De besturing voor de toetsenbord kan ik niet aanpassen (ik vind het bijv prettig met de pijltjes toets te lopen en te rijden) - Ik heb geen gamertag en kan er ook niet aankomen Waarom moet het nou allemaal zo ingewikkld zijn, dat je met alleen die social club kan saven etc? Ik wil gewoon het spel spelen en save en hoef al die andere poes pas dingetjes als online scorebord enz niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toeterneus Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Wat er wel goed gaat? nou ik weet in ieder geval wat niet goed gaat:- Ik heb alleen een toetsenbord waarmee ik kan spelen, maar hierdoor kan ik niet mij registeren met windows Live en kan ik niet saven. - De besturing voor de toetsenbord kan ik niet aanpassen (ik vind het bijv prettig met de pijltjes toets te lopen en te rijden) - Ik heb geen gamertag en kan er ook niet aankomen Waarom moet het nou allemaal zo ingewikkld zijn, dat je met alleen die social club kan saven etc? Ik wil gewoon het spel spelen en save en hoef al die andere poes pas dingetjes als online scorebord enz niet. Hahaha, ik had dit topic juist aangemaakt om goede dingen naar voren te laten komen van het spel, maar zelfs dit verzand in een klaagtopic! Besturing van toetsenbord kun je overigens wel aanpassen, staat ergens bij de control settings een optie waar je op moet klikken en dan vouwt zich een heel scherm uit. Ik heb me net overigens ook goed vermaakt met de Swing Glitch!! Foutje in het spel, maar wel een heeeeel erg vette bijwerking! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thezodiac Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Zeer veel details en interactie. Schiet je bv iemand in zijn been dan zegt hij bijvoorbeeld, watch you F*** youre shooting my leg. ALs iemand je aanrijdt komt hij uit zijn auto om te kijken hoe het met je gaat. Al met al een hele vooruitgang met GTA SA. In SA zie je bijvoorbeeld met gemak 3 exact dezelfde mensen naast elkaar lopen. In IV ben ik dat nog niet tegengekomen. Er zijn zeer veel verschillende typetjes die er rondlopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.