ddevries Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Weet iemand hoe ik dit kan herstellen? In een andere lijst van dit forum staat dat het aan DirectX 9 ligt. MAAR IK WEET NIET WAT HET BETEKEND!!!! HELP! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 DD3D50 D3D Error DirectX 9 video card required Mischien een nieuwe driver installeren van je videokaart? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ddevries Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 DD3D50 D3D Error DirectX 9 video card required Mischien een nieuwe driver installeren van je videokaart? heb ik al een keer gedaan maar ik kan kijken voor nog een keer. alvast Thanks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Je kunt in het vervolg ook in het overzicht van error codes kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alex1210 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Volgens een vriend van me staat in Dit Noorse(?) Topic dat GTA IV niet werkt met DirectX10, en dat ie wel werkt met 9.. Mij lijkt dit een beetje sterk, omdat programma's normaal gewoon met een nieuwere versie moeten werken, en zeker zo'n game als GTA IV, maarja.. Ik heb inmiddels m'n Drivers opnieuw geïnstalleerd.. Zonder succes, en als je een manier vind om van DirectX10 naar DirectX9 te downgraden, veel succes, hij's namelijk geïntegreerd in Windows... Dus je zult er genoegen mee moeten nemen dat je, net als ik, aan een nieuwe, modernere videokaart vast zit als je GTA IV persee wil spelen, maar mijne gaat in iedergeval terug vandaag, weer 45 euro voor een game van niks betaald.. En dan vinden ze het ook nog gek dat er zoveel gedownload wordt..[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mayuiong Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Volgens een vriend van me staat in Dit Noorse(?) Topic dat GTA IV niet werkt met DirectX10, en dat ie wel werkt met 9. Ik gebruik DirectX 10 en bij mij werkt het. dus dat is onzin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alex1210 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Mij lijkt dit een beetje sterk, omdat programma's normaal gewoon met een nieuwere versie moeten werken, en zeker zo'n game als GTA IV, maarja.. Dat leek mij dus ook Maar bedankt voor de bevestiging Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ddevries Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 (bewerkt) Oké, nu heb ik een nieuwe driver gedownload maar het probleem blijft hetzelfde. weten julie niet nog een optie die ik kan proberen? zou het misschien helpen als ik hem opnieuw installeer? (ik weet dan alleen nog niet hoe ik dat moet doen) Bewerkt: 4 december 2008 door ddevries Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
angelica.p Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Ik heb gisteren eindelijk mijn spel binnen gekregen maar ik krijg steeds die FATAL ERROR:DD3D50 maar ik weet niet wat ik moet doen wie kan me helpen?? ik eil hrt spel namelijk heel graag spelen Groetejes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ddevries Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Ik heb gisteren eindelijk mijn spel binnen gekregen maar ik krijg steeds die FATAL ERROR:DD3D50maar ik weet niet wat ik moet doen wie kan me helpen?? ik eil hrt spel namelijk heel graag spelen Groetejes Ja ik wil hem ook al heel erg graag spelen. ik heb hem op 3 december gekocht en ik wil wel graag wat voor mn geld doen. ik weet alleen niet hoe ik het moet herstellen en of het helpt als ik hem opnieuw installeer maar ik weet niet eens hoe k dat moe doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
staf555 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Volgens een vriend van me staat in Dit Noorse(?) Topic dat GTA IV niet werkt met DirectX10, en dat ie wel werkt met 9. Ik gebruik DirectX 10 en bij mij werkt het. dus dat is onzin. dat is wel raar heb ook directx 10 en bij mij werkt hij niet krijg ook dezelfde fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) hej,,, Ik heb de zelfde fout: error fatal DD3D50 Dit zeggen ze: DD3D50 D3D Error DirectX 9 video card required. Ik heb Dirext 9 opnieuw gedaownload. Wie kan me helpen???? Of mail me terug op: max.bongaerts (at) hotmail DOT com Bewerkt: 6 december 2008 door MaxVito Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Dirext 10 kun je niet verwijderen van je pc! dus weet het zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ddevries Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 hej,,,Ik heb de zelfde fout: error fatal DD3D50 Dit zeggen ze: DD3D50 D3D Error DirectX 9 video card required. Ik heb Dirext 9 opnieuw gedaownload. Wie kan me helpen???? Of mail me terug op: max.bongaerts (at) hotmail DOT com Ja, heb ik ook gedaan,DirectX 9 opnieuw gedownload, maar bij mij helpt het ook niet. Oké, ik ben dit onderwerp begonnen maar ik heb nog niet egt en oplossing kunnen krijgen. ik heb nu weer een nieuwe driver geinstalleerd maar het helpt niet bij mij. misschien bij jou wel maar bij mij werkt het niet maar je kunt het proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 hej,,,Ik heb de zelfde fout: error fatal DD3D50 Dit zeggen ze: DD3D50 D3D Error DirectX 9 video card required. Ik heb Dirext 9 opnieuw gedaownload. Wie kan me helpen???? Of mail me terug op: max.bongaerts (at) hotmail DOT com Ja, heb ik ook gedaan,DirectX 9 opnieuw gedownload, maar bij mij helpt het ook niet. Oké, ik ben dit onderwerp begonnen maar ik heb nog niet egt en oplossing kunnen krijgen. ik heb nu weer een nieuwe driver geinstalleerd maar het helpt niet bij mij. misschien bij jou wel maar bij mij werkt het niet maar je kunt het proberen. Hej, Ik denk dat ik de Video Probeer de nieuwe update van nvidia te downloaden + DirectX 10 Maar je moet wel uitkijken met DiretX 10 want hij kan niet van je computer worden verwijdert!!! Hij zit eraan vast. Heb je Wondows Vista Service Pack 1?? Of windows XP service pack 3??? Ik had windows vista service pack weet ik niet maar in iedergeval windows vista bussnis Ik heb nu Windows Vista Service Pack 1 gedoawnload...(komt vanzelf daar in het hoekje met de tijd te staan hoe je die kunt doawnloaden.. Staat ook in het boekje..) ik heb zelf nog geen oplossing maar probeer wel iedere keer op te starten.. kijke of hij het doet . en ik kijk op google onder: gta 4 error DD3D50 Heb je een beetje aan die service packen??? GrtZZ MaxVito Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.