ddevries Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Weet iemand hoe ik dit kan herstellen?In een andere lijst van dit forum staat dat het aan DirectX 9 ligt. MAAR IK WEET NIET WAT HET BETEKEND!!!! HELP! maar wat bedoelen ze er nou mee????? DirectX 9 video card required of zoiets? wie snapt het???????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 hier staat wat het betekent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 hej,,,Ik heb de zelfde fout: error fatal DD3D50 Dit zeggen ze: DD3D50 D3D Error DirectX 9 video card required. Ik heb Dirext 9 opnieuw gedaownload. Wie kan me helpen???? Of mail me terug op: max.bongaerts (at) hotmail DOT com Ja, heb ik ook gedaan,DirectX 9 opnieuw gedownload, maar bij mij helpt het ook niet. Oké, ik ben dit onderwerp begonnen maar ik heb nog niet egt en oplossing kunnen krijgen. ik heb nu weer een nieuwe driver geinstalleerd maar het helpt niet bij mij. misschien bij jou wel maar bij mij werkt het niet maar je kunt het proberen. heb je Windows Vista Service pack 1 of windows XP service pack 3??? Ik heb nog 1 tip doawnload DiretX 10 let op je kunt het niet van je pc verwijderen!!!!!het zit dan vast .....verder heb ik dat probleem niet op mijn pc maar heb wel de error ±DD3D50 ik heb ook een laptop en daar kan ik tot het GTA 4 logo opstarten!!!en die code = RECX10 geloof ik.... ik hoor je antwoord nog wel mijn site = www.maxbongaerts.nl daar kun je op kijken voor mij email enzo!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 hier staat wat het betekent dat heb je niet zo veel aan er staan oplissingen bij.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michiel_R Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 hier staat wat het betekent dat heb je niet zo veel aan er staan oplissingen bij.. Denk ook dat het aan het OS moet liggen. Heb thuis GTA op 2 PC's proberen installeren: 1x met XP (=> waarbij ik deze foutcode kreeg) 1x op Vista (=> waarop het wel werkt - ik had wel eerst gtaIV.exe proberen uitvoeren onder 'Windows XP service pack 3' compatibiliteit, waarbij ik net als bij ook dezelfde foutcode kreeg als bij XP als OS) Welk OS en videokaart heb jij ? (meest voorkomende oorzaak van problemen met GTA IV op dit moment vrees ik ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 hier staat wat het betekent dat heb je niet zo veel aan er staan oplissingen bij.. Denk ook dat het aan het OS moet liggen. Heb thuis GTA op 2 PC's proberen installeren: 1x met XP (=> waarbij ik deze foutcode kreeg) 1x op Vista (=> waarop het wel werkt - ik had wel eerst gtaIV.exe proberen uitvoeren onder 'Windows XP service pack 3' compatibiliteit, waarbij ik net als bij ook dezelfde foutcode kreeg als bij XP als OS) Welk OS en videokaart heb jij ? (meest voorkomende oorzaak van problemen met GTA IV op dit moment vrees ik ) Ik heb een video kaart INTEL je moet NVIDIA 7900 hebben ik heb een dell en ik weet niet of ik hem kan uitelkaar kan schroeven dan zet ik er een NVIDIA 7900 kaart BIJ Dan kan ik het spel spel als het goed is!!!!!Wat voor video kaart heb jij????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nipos Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) Ik heb het volgende bericht vernomen: er is gisternacht bekend geworden dat er de komende dagen een patch van rockstar uitkomt. Probeer deze patch eens als hij uit is. Als je een ATI kaart hebt, wacht even tot 10 december, dan komt namelijk de Catalyst 8.12 driver uit, welke ATI speciaal heeft gemaakt om GTA IV te kunnen spelen. Je zult dus even moeten wachten voor je kan gaan spelen. hier trouwens een reply op een GTA IV errors list: "I keep getting error “DD3D50″ Which supposedly means I have a not directX 9.0 video card. Yet I not only have a 9.0 Enabled card, I actually have derect X 9.0 installed on it..How can this be?" Ik heb hem ook aangekocht, maar kan er nu dus ook niets mee. Hopelijk geeft deze Patch meer mogelijkheden. Ik heb er wel spijt van dat ik het spel heb gekocht !! Wat een gedoe om deze draaiend te krijgen Mvg Bewerkt: 7 december 2008 door nipos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Ik heb het volgende bericht vernomen:er is gisternacht bekend geworden dat er de komende dagen een patch van rockstar uitkomt. Probeer deze patch eens als hij uit is. Als je een ATI kaart hebt, wacht even tot 10 december, dan komt namelijk de Catalyst 8.12 driver uit, welke ATI speciaal heeft gemaakt om GTA IV te kunnen spelen. Je zult dus even moeten wachten voor je kan gaan spelen. hier trouwens een reply op een GTA IV errors list: "I keep getting error “DD3D50″ Which supposedly means I have a not directX 9.0 video card. Yet I not only have a 9.0 Enabled card, I actually have derect X 9.0 installed on it..How can this be?" Ik heb hem ook aangekocht, maar kan er nu dus ook niets mee. Hopelijk geeft deze Patch meer mogelijkheden. Ik heb er wel spijt van dat ik het spel heb gekocht !! Wat een gedoe om deze draaiend te krijgen Mvg ik me probleem al! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michiel_R Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 hier staat wat het betekent dat heb je niet zo veel aan er staan oplissingen bij.. Denk ook dat het aan het OS moet liggen. Heb thuis GTA op 2 PC's proberen installeren: 1x met XP (=> waarbij ik deze foutcode kreeg) 1x op Vista (=> waarop het wel werkt - ik had wel eerst gtaIV.exe proberen uitvoeren onder 'Windows XP service pack 3' compatibiliteit, waarbij ik net als bij ook dezelfde foutcode kreeg als bij XP als OS) Welk OS en videokaart heb jij ? (meest voorkomende oorzaak van problemen met GTA IV op dit moment vrees ik ) Ik heb een video kaart INTEL je moet NVIDIA 7900 hebben ik heb een dell en ik weet niet of ik hem kan uitelkaar kan schroeven dan zet ik er een NVIDIA 7900 kaart BIJ Dan kan ik het spel spel als het goed is!!!!!Wat voor video kaart heb jij????? Zelf heb ik een ATI HD 4850; deze kaart is volgens de systeemvereisten normaal gezien ruim voldoende, ware het niet dat ik slechts 256 MB grafisch geheugen heb, terwijl dat 512 MB echt wel aan te raden is om vlot (en vooral met perfecte graphics) te kunnen spelen. Als je een grafische kaart gaat aankopen, zorg er dan voor dat ze zeker 512 MB aan grafisch geheugen heeft; Normaal gezien kan je een nVidea 8600 512 MB grafisch geheugen voor € 120 a € 150 vinden (te zien waar je ze koopt natuurlijk) Voor de rest: let er ook op dat de systeemvereisten op de achterzijde van het speldoosje een minimum zijn. maw: een PC met die systeemkenmerken zal het spel draaien, maar op een haperende manier en met een minimum aan graphics. Als je ten slotte reeds over een videokaart met slechts 256 MB grafisch geheugen beschikt (net als mij), dan zou ik eerst de patch proberen alvorens te investeren in een nieuwe kaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 hier staat wat het betekent dat heb je niet zo veel aan er staan oplissingen bij.. Denk ook dat het aan het OS moet liggen. Heb thuis GTA op 2 PC's proberen installeren: 1x met XP (=> waarbij ik deze foutcode kreeg) 1x op Vista (=> waarop het wel werkt - ik had wel eerst gtaIV.exe proberen uitvoeren onder 'Windows XP service pack 3' compatibiliteit, waarbij ik net als bij ook dezelfde foutcode kreeg als bij XP als OS) Welk OS en videokaart heb jij ? (meest voorkomende oorzaak van problemen met GTA IV op dit moment vrees ik ) Ik heb een video kaart INTEL je moet NVIDIA 7900 hebben ik heb een dell en ik weet niet of ik hem kan uitelkaar kan schroeven dan zet ik er een NVIDIA 7900 kaart BIJ Dan kan ik het spel spel als het goed is!!!!!Wat voor video kaart heb jij????? Zelf heb ik een ATI HD 4850; deze kaart is volgens de systeemvereisten normaal gezien ruim voldoende, ware het niet dat ik slechts 256 MB grafisch geheugen heb, terwijl dat 512 MB echt wel aan te raden is om vlot (en vooral met perfecte graphics) te kunnen spelen. Als je een grafische kaart gaat aankopen, zorg er dan voor dat ze zeker 512 MB aan grafisch geheugen heeft; Normaal gezien kan je een nVidea 8600 512 MB grafisch geheugen voor € 120 a € 150 vinden (te zien waar je ze koopt natuurlijk) Voor de rest: let er ook op dat de systeemvereisten op de achterzijde van het speldoosje een minimum zijn. maw: een PC met die systeemkenmerken zal het spel draaien, maar op een haperende manier en met een minimum aan graphics. Als je ten slotte reeds over een videokaart met slechts 256 MB grafisch geheugen beschikt (net als mij), dan zou ik eerst de patch proberen alvorens te investeren in een nieuwe kaart. Ik heb een ASUS 521mb/gb Grapisch card gekocht mijn vader zegt dat hij het daar dan mee moet doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ChristiaanB Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Ik speel GTA IV met Vista Ultimate en een GTX 260 zonder problemen dus het ligt niet aan of je nou directx 9 of 10 hebt... je kunt ze wel eventueel updaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Ik speel GTA IV met Vista Ultimate en een GTX 260 zonder problemen dus het ligt niet aan of je nou directx 9 of 10 hebt... je kunt ze wel eventueel updaten. dat gaat niet met ultimate LEES OP DOOSJE (als je orginale hebt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesleyvangorp Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 maar waar kan ik dan DirectX 9 downloaden ik hoop dat iemand mij kan helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.