gtrNL Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Ik ben nu sinds gisteren bezig met GTA IV voor de pc, en ben nu bij de missie 'Bull in a China shop' voor Vladimir. Maar wat ik ook doe, stenen/honkbalknuppel/vuisten/mes/M4/blikjes, de ruit gaat niet stuk. Iemand met zelfde probleem, of een oplossing. Voorbaat dank... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Voor welke ruit ga je precies? De middelste ging bij mij zonder problemen kapot met de aangegeven steen. Of probeerde je de deur in te gooien? Heb je de legale versie? Zegt het spel al dat je 'm in moet gooien, of verwijst 't nog naar die steen, dat je die nog op moet pakken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtrNL Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Voor welke ruit ga je precies? De middelste ging bij mij zonder problemen kapot met de aangegeven steen. Of probeerde je de deur in te gooien? Heb je de legale versie? Zegt het spel al dat je 'm in moet gooien, of verwijst 't nog naar die steen, dat je die nog op moet pakken? Tuurlijk heb ik de legale versie... En ja, ik pak die steen op en gooi op de deur en de ramen, niks! De ramen zijn dan al paars/rood op de HUD, en de groene steen is dan al weg van de HUD, net als het pijltje erboven, dus ik heb 'm al opgepakt... Ik ga thuis ff proberen met granaten... Alvast bedankt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 bij mij werken granaten ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 En als je de missie is een paar keer opnieuw speelt? En je zegt als je de steen gooit dan gaat die weg van de HUD, maar gebeurt er dan niks? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtrNL Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Het is gelukt met een steen, ben onder een hoek van 45 graden gaan staan... Bedankt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johanvb Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Even als aanvulling op dit probleem. Ik heb de legale versie voor pc, speelde deze missie maar heb niets gelezen over een steen die ik moest gebruiken. Ik heb de ruit uiteindelijk met mijn vuisten ingeslagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bijtje Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Even als aanvulling op dit probleem.Ik heb de legale versie voor pc, speelde deze missie maar heb niets gelezen over een steen die ik moest gebruiken. Ik heb de ruit uiteindelijk met mijn vuisten ingeslagen. Ik had wel iets over een steen gelezen, maar met een vuist, krijg je die ruit ook gewoon aan gort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 (bewerkt) Even een aanvulling, je had met een Patriot ook gewoon de ruit eruit kunnen rijden. Bespaart je ook de hele run naar de bouwplaats waar je de steen moet halen. Nog iets, je kan het raam al ingooien voordat je de opdracht krijgt een steen te halen. Je krijgt dan ook een andere (leuke) cutscene te zien. Bewerkt: 8 december 2008 door Cuban Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.