Jump to content

Savegames wie wil ze delen?


zenilygy

Recommended Posts

Zijn hier al mensen die ver gespeelde savegames hebben? en die leuke add-ons hebben zoals veel wapens etc. en die hier met mij willen delen? zodat ik wat free door de stad heen kan?

PC? XBox 360? PS3?

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn hier al mensen die ver gespeelde savegames hebben? en die leuke add-ons hebben zoals veel wapens etc. en die hier met mij willen delen? zodat ik wat free door de stad heen kan?

Leef je hier maar eens uit :Y

http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...&showcat=49

Dat is alleen voor de PS3, en ik vermoed dat zenilygy voor de PC bedoelt. Maar ja, als je toch de PS3 bedoelt, kan je beter in dit topic kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Als de admins binnenkort even een propere categorie ervoor aanmaken in de Download sectie kan 't daar inderdaad in.

Dit is mijn verste, ongeveer 25% gespeeld tot en met The Snow Storm. Paar granaatjes, sniper rifle, assault rifle, pistool, shotgun en nog wat. Middelste eiland (Manhattan by the looks of it) is bereikbaar.

SnowStorm.rar

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens het bestand meteen te openen zodra je de link klikt, dus niet eerst opslaan. Helpt bij mij altijd, heb hetzelfde probleem vaak met kleinere archieven.

Nee hij is echt corrupt. :)

Ik denk uploadfout ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Firefox download 'm wel compleet

Internet Explorer download 'm niet compleet van dit forum.

Internet Explorer download 'm wel compleet van een andere site bij mij. Probeer deze eens?

Editje: Deze en een nieuwere staan inmiddels in de Download sectie, waar het wel goed werkt voor zover ik kan zien.

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Firefox download 'm wel compleet

Internet Explorer download 'm niet compleet van dit forum.

Internet Explorer download 'm wel compleet van een andere site bij mij. Probeer deze eens?

Hier haal ik hem ook goed binnen, en kan hem zonder problemen uitpakken.

Link to comment
Delen op andere websites

De savegames zijn inderdaad niet te gebruiken in het spel, je krijgt bij load. dan een foutmelding dat hij de savegame niet kan lezen. ik heb ook de andere savegame gedownload wat hier op de download pagina staat maar die geeft ook een error aan? ik heb ze in de goede map gezet, en je ziet ze ook staan bij load savegame maar als je hem dan wilt laden dan geeft hij een error. zouden de savegames profiel gebonden zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...