henkiedelelijke Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 ik wil graag een Infernus, waar kan ik deze vinden of heeft hij geen staanplaats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 (bewerkt) Op de PS3 versie heeft hij geen vindplaats. Je moet op een gegeven moment auto's zoeken voor iemand. Hier moet je dan op een gegeven moment ook een Infernus voor zoeken. Ook krijg je van iemand een Infernus nadat je een aantal missies hebt gedaan. Misschien is het ook handig als je voortaan even bij je post vermeld of je GTA IV voor de PS3, XBox 360 of PC hebt. Gezien je nog niet lang op het forum bent met weinig posts, ga ik er nu vanuit dat je hem voor de PC hebt. In het vervolg er even bij vermelden dus.. Bewerkt: 4 december 2008 door Kloep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henkiedelelijke Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Op de PS3 versie heeft hij geen vindplaats. Je moet op een gegeven moment auto's zoeken voor iemand. Hier moet je dan op een gegeven moment ook een Infernus voor zoeken. Ook krijg je van iemand een Infernus nadat je een aantal missies hebt gedaan. Misschien is het ook handig als je voortaan even bij je post vermeld of je GTA IV voor de PS3, XBox 360 of PC hebt. Gezien je nog niet lang op het forum bent met weinig posts, ga ik er nu vanuit dat je hem voor de PC hebt. In het vervolg er even bij vermelden dus.. nee voor de 360 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Voor de Xbox360 heeft de Infernus ook geen vindplaats, hij rijdt het vaakst rond in Algonquin. Anders neem een SportWagen en rondrijden in Algonquin dan kom je hem vanzelf tegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Het handigste is om de race-missies van Brucie te starten, dan staat er soms een Infernus bij. Jatten en opslaan bij je savehouse. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Ik raad je aan om dit topic eens te bekijken. Daar staan al genoeg tips waarmee je een Infernus kan bemachtigen. Deze zijn: Bryce's infernusIn deze missie krijg je een Infernus van Bryce en Bernie Stevie's Car TheftEén van de Car Theft's is een Infernus. RaceStart een Race van Brucie met een sportwagen (zoals de Turismo, die je hier kan vinden. En vaak zal één van je tegenstanders een Infernus hebben. Let op: dit is wel meestal pas vanaf dat je de race voor de 2de keer speelt! Multiplayer (GTA) RaceStart in de multiplayer van GTA IV een (GTA) Race, en kies bij 'Supercars' de Infernus. Zoek de auto op straatZoek gewoon een Infernus op straat. Als je zelf in een sportwagen rond rijd dan heb je meer kans dat je de Infernus tegenkomt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.