Maev Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 hallo, ik zoek die monster (off-road wagen) maar ik kan hem nergens vinden - ik heb ook de zoekmachine geprobeerd maar nix gevonden - andere GTA-site's bezocht en ook nix gevonden kan iemand mij hem ook een kaartje aanwijzen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 De walktrough op www.gtagames.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 monster daar dus en als je 1e bent in het stadium in los santos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 als je cheat: spawn monster Right, Up, R1, R1, R1, Down, Triangle, Triangle, X, Circle, L1, L1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maev Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 op de plaatsen bij Walkthroughts staat ie niet... BTW. mss komt het omdat ik die race in LS nog niet gehaald heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 op de plaatsen bij Walkthroughts staat ie niet...BTW. mss komt het omdat ik die race in LS nog niet gehaald heb die race in los santos heb ik ook niet gehaald. maar je hebt altijd de cheat nog! en weet je zekr dat ie hier niet staat: bij mij staat ie er rechts achter in dat woonwagen kamp. en als ie der niet staat gewoon een rondje rijden en terug komen PS: voor die in SF heb je die vriendin nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maev Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 toen ik er kwam stond ie er niet... maar ik zal het nog eens proberen :rolleyes: TY Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 toen ik er kwam stond ie er niet... maar ik zal het nog eens proberen :rolleyes: TY probeer het eens zo rond 12 uur, dan staat hij er wel meestal bij mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 Kan ook zijn dat ie er pas na een bepaalde missie staat? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 volgens mij komt die na een bepaalde missie :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neo's Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 je hebt 3 verschillende kleuren er in je kunt hem krijgen bij de haven in san fierro als je die missies met auto's jatten en inleveren hebt gedaan en van michelle als je die 30%(ongeveer) hebt uitgespeeld en bij los santos die race stadion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 toen ik er kwam stond ie er niet... maar ik zal het nog eens proberen :rolleyes: TY anders ga je even LS weer in en dan kopm je terug meestal staat hij er dan weer (teminste dat is bij mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.