Jump to content

GTA 3 Sneeuwmod

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey

Weet iemand waar ik een Sneeuwmod kan downloaden voor gta 3?

En hoe moet ik dat dan uitpakken en erin zetten :? Ik heb hier geen verstand van dus als iemand het me even netjes kan uitleggen. :clown:

greetz,

GTTO

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is helemaal geen Snowmod voor GTA 3 op de PC..

En welke moet ik downloaden, uitpakken etc??

Edit: Laat ook maar.. *zucht*

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Geplaatst:

N iks zucht ik zal je wel helpen hier is een link: Max Payne mod

Bij deze mod rijg je er ook nieuwe wapens bij.

Als je geen engels kan moet je het even zeggen dan leg ik het uit.

Geplaatst:

N iks zucht ik zal je wel helpen hier is een link: Max Payne mod

Bij deze mod rijg je er ook nieuwe wapens bij.

Als je geen engels kan moet je het even zeggen dan leg ik het uit.

Bedankt voor de link alleen wat moet ik doen als ik hem heb gedownload?

Geplaatst:
Gewoon alle mapjes bij de download kopieren naar het GTA III mapje.

Behalve dat .exe bestandje vervangen, dan crasht je spel. Ik heb de mod zelf ook. Hij is erg vet. ;)

Geplaatst:

Het lukt me niet om al die mapjes naar de User Files map te kopiëren. Weet iemand hoe je dit kan doen?

Geplaatst:
Het lukt me niet om al die mapjes naar de User Files map te kopiëren. Weet iemand hoe je dit kan doen?
Waarom zou je uberhaupt bestanden naar de User File map willen kopieren? Dat is helemaal niet de bedoeling en levert je ook weinig op. Overigens zit je lang genoeg om dit forum om te weten dat we modding fora hebben hier, dus daar had je beter naartoe kunnen gaan.

Hoe dan ook, bij de mod zit en duidelijk txt bestand waarin precies vermeld staat hoe je de mod moet installeren. Nou ja, zo duidelijk is die handleiding nou ook weer niet:

How to install: Start with a clean install of Grand Theft Auto 3, then just copy and paste the folders into the GTA 3 directory that you installed it to. Then run GTA and enjoy the Payne. >=D